Beoordelingen van Asian & Sushi Express - Tanuki Oss

Recente recensies van Asian & Sushi Express - Tanuki Oss

5 sterren na 163 reviews

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten. Exact op tijd geleverd.

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo vers super lkkr!!!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor uw feedback!

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en vers. Dat gaan we vaker doen. Was top.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging duurde best lang. Gepland was een uur na de bestelling. Dit werd 1,5 uur.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend dat het allemaal langer had geduurd. Soms kan het zo zijn dat meerdere mensen op en/of voor dezelfde tijd willen bestellen. Hierdoor kunnen de bereidings- en bezorgtijden helaas uitlopen. Onze excuses voor het ongemak!

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was zo als altijd super lekker! Nadat ik mijn bestelling via de app had gedaan zag ik op jullie website dat er een kortingscode loopt voor 10% korting. Jammer dat dat niet in de app verschijnt wanneer je hem opent. Dus daardoor heb ik geen kortings code in kunnen voeren.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Samantha, bedankt voor uw beoordeling en feedback! De meeste actiecodes geven wij weg op socialmedia's zoals Facebook en Twitter..deze kunt bijhouden door bv. onze FB-pagina te Liken. Ook kunt u de actiecodes vinden onderaan de App bij 'Berichten'. Als het een kortingsactie treft op bepaalde gerechten, worden deze zowel op onze website als App weergegeven en reeds verwerkt met de prijzen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg!

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, vers, de smaak en kwaliteit is gewoon super! En dan ook nog eens op tijd geleverd :)

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Fam de Werd, bedankt voor de feedback en beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi’s, zoals altijd!! Vers bereidt en snel op de afgesproken tijd geleverd. Top adres om te eten en te bestellen!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Marianne, Bedankt voor uw feedback! Tot de volgende ronde!

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Cobi, bedankt voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback!

, 17-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 2 personen maar 1 setje stokjes

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer, mevrouw Ballegooi, dank u voor de feedback. Voor ons is en blijft het lastig om te raden hoeveel personen mee eten bij een bestelling. Het beste is om zelf de juiste aantal stokjes te bestellen bij categorie 'Extra'. Standaard geven wij 1 à 2 paar stokjes mee, afhankelijk van de hoeveelheid dat er besteld wordt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Plakjes sashimi van 4 tot 7 mm heb ik nooit eerder gezien bij Tanuki. Smaak is prima.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer, mevrouw Verburg, bedankt voor uw feedback. Vis en vlees kopen we in per gewicht, dus verkopen we het ook weer per gewicht. Een plakje vis mag wel dunner gesneden zijn, maar de breedte wordt hierbij zeker gecompenseerd. Hopende hiermee iedereen wat duidelijker te hebben gemaakt. Mvg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte heerlijk, kwaliteit zoals wij gewend zijn van Tanuki. Bezorging was een kwartier later dan was aangegeven. Kan gebeuren maar had het graag geweten middels een update. In ieder geval voor herhaling vatbaar, in het restaurant of weer thuis

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste RG, bedankt voor uw feedback. Wij zullen het in de groep gooien.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Thaise rode curry met kip en Wokgerecht met Beef besteld: HEERLIJK!!! Dit gaan we zeker veel vaker bestellen! Fijn dat dit soort gerechten is toegevoegd aan het menu!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, niet de standaardsushi, maar bijzonder en met zorg gemaakt. Wel wat duurder maar absoluut de moeite waard!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste San, hartstikke bedankt voor je feedback!

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Unagi nigiri wel betaald, niet gekregen. Verder wel snel en lekkere sushi

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Anne, bedankt voor de feedback en beoordeling. Vervelend om te horen dat u iets miste bij uw bestelling. Dit hebben wij achteraf prima opgelost.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Allemaal lekker en sushi vers gemaakt met goede kwaliteit producten (geen all you can eat kwaliteit) en warme gerechten goed op tempratuur

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Igor, dank u voor de feedback en beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw Van Erp, bedankt voor je feedback en beoordeling!

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had, Daging Roedjak (+Gebakken udon noedels). Vlees erg lekker alleen vorige keer was het met meer groenten dit keer i.p.v. groenten heel veel ui, te veel ui dus.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Michel, dank u voor de feedback! Wij zullen erop letten ;)

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals bijna altijd. Op tijd geleverd. En heerlijke sushi. Beste in Oss.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Maarten, bedankt voor je feedback en beoordeling!

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw Westerbeek, bedankt voor uw beoordeling!

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas zat niet alles bij de kleine bestelling waardoor het nabezorgd moest worden. De nabezorging kwam toen we klaar waren met eten. Erg jammer.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sanne, bedankt voor de feedback. Helaas hebben wij niet een aparte bezorger voor na-bezorgingen. Op een drukke zondag zijn overige bezorgers continue onderweg. Wij proberen dan ook de na-bezorging met de eerste de beste bezorger mee te geven. Vaak komt dat snel aan, soms niet. Excuses voor het ongemak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Bert, wat vervelend dat het u niet in uw smaak was gevallen. Misschien de volgende keer een ander gerecht proberen. Navraag bij de bezorger, was de bezorging gewoon op tijd. Zonder feedback is altijd lastig reageren. Ha ha...de dag erna weer besteld bij ons, maar dan via Thuisbezorgd.nl, maar toen wel *****

, 28-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en netjes op tijd bezorgd zoals altijd!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste DJ, bedankt voor de beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Leuke actie zo met de kermis Ze waren ook weer goed de sushi

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback!

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en vers

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste MM, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat jullie na het plaatsen van de bestelling niet meer bereikbaar zijn. Telefonisch een keer of 6 proberen te bellen maar er werd niet opgenomen.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Loes, bedankt voor de feedback. Zoals op onze website al aangegeven, kunnen wij slecht bereikbaar zijn tijdens de spitsuren. Maar dezer dagen is het extreme druk door de Osse Kermis. Normaliter zijn we telefonisch beter bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker Goeie kwaliteit Vriendelijk personeel

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Lisette, bedankt voor de feedback!

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Met de hoop dichterbij huis een goed alternatief te vinden voor favoriet Japans eethuis in Eindhoven een bestelling bij Tanuki geplaatst. Deze werd keurig op tijd bezorgd. De Chinese tomatensoep was goed. De sushi daarentegen was ver beneden onze verwachtingen. Met name de rijst was erg droog en smakeloos. Het leek bijna of de sushi niet vers en al lange tijd van te voren was klaargemaakt. Dit is de eerste keer dat een gedeelte van de sushi is blijven staan omdat het simpelweg, niet lekker was. Waste of money..

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste dhr/mevr Brand, bedankt voor uw feedback. Wij denken zelf dat jullie meer gewend zijn van sushi met veel saus erover heen. Wat tegenwoordig veel te zien/krijgen in 'sushi' restaurants. Officieel heeft de sushi rijst zelf niet meer smaak dan de smaken van de sushi azijn wat er door heen zit. Als men tenminste weet hoe sushi rijst wordt gemaakt.. Wij maken de sushi op het punt wanneer de bon binnenkomt. Logisch nadenkend, kunnen wij absoluut onze sushi rollen niet voor gaan rollen, gezien ons aantal verschillende soorten sushi's. Wij zullen anders veel te veel overhouden. Sushi pakketten worden doorgaans wel van te voren gemaakt i.v.m. vaste soorten en aantal sushi's in een box. Vandaar dat wij GEEN sushi boxen/menu's hebben. Belangrijkste punt is: Wij maken sushi zoals sushi hoort!

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi, we hebben een combi menu besteld zodat we meerdere sushi's konden proeven. We hebben genoten en bestellen gauw weer!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom erg lekker :D

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frans, bedankt weer! Tot de volgende ronde! Btw jullie de beste milkshakes in Oss e.o.!! Zeker met dit weer :D

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker! Zoals altijd. Ook een super service nog van de vorige bestelling! Even bellen en het werd geregeld. 👌🏼👌🏼

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top sushi!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Dennis, bedankt voor de feedback!!

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging snel en precies op afgesproken tijd. Jammer dat de spiesjes beef en gamba van de kaart af zijn Kwaliteit zoals altijd gewoon goed!

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, de wakame was jammer genoeg niet lekker die hebben wij weggegooid

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sylvia, dank u voor de feedback en beoordeling! Wat jammer dat de Chuka Wakame niet in de smaak viel. Deze wakame is altijd en overal hetzelfde.

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Jacqueline, bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen ons best doen om de kwaliteit verder te verbeteren.

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechten waren lekker, helaas miste ik 2 bestelde gerechten. Keurige bezorging

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Jos, bedankt voor de feedback en beoordeling. ivm de drukte waren ze deze wellicht vergeten mee in te pakken. Wij zullen contact met u opnemen om de missende gerechten te goed te geven.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk, bezorging 40 minuten later dan aangegeven. Telefonisch contact leverde de smoes druk op. Even contact met de klant om dat mede te delen zou goed zijn. Ronduit lomp behandeld aan de telefoon

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer Notenboom, diegene die u aan de telefoon had was een nieuweling. Dus wist het niet goed af te handelen. En om direct aan de telefoon te vragen voor een compensatie was ook niet pro. Mensen die er begrip voor hebben zullen ook in onze schoenen kunnen staan. Iedereen heeft z'n best gedaan om alles zo goed mogelijk en op tijd te bezorgen. Als er 50 pers. ipv 10 pers bij u aan de balie stond, dan had u ook niet iedereen kunnen helpen. Lith is immers al een 15 min. rijden, dat betekend dus nog een 30 min. bereidingstijd icm overige 49 bestellingen en een marathonloop waardoor alles was afgesloten voor de bezorgers...en dan nog even voor telefoniste gaan spelen?? Nee sorry, daar hadden wij echt geen tijd voor. Normaliter reageren wij niet zo, maar het was wel erg begriploos.

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen het bakje sojasaus dat in het doosje zat bij de warme gerechten was opengegaan. Dus alles lag in saus te drijven. Daardoor beetje klef en zout geworden. Jammer want verder was het prima. Goede kwaliteit.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, dank u voor uw feedback. Sausbakje was waarschijnlijk door de warmte open gegaan. Onze excuses hiervoor!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fijne nieuwe app, goed eten, op tijd en warm! De porties zijn een beetje aan de krappe kant.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, dank u voor uw beoordeling en mening.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg lekker! We hebben weer genoten. En het was mooi op tijd. Tot de volgende keer.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frans, Bedankt weer! en tot de volgende ronde!

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, wordt ook goed rekening gehouden met glutenallergie. Alles keurig apart ingepakt.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Monique, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Perfect!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Glenn, dank u! Wij blijven ons best doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor uw beoordeling!

, 08-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Héérlijke sushi en udon! (Udon een beetje aan de zoute kant, maar wel super lekker verder!)

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Ilona, bedankt voor de feedback! We zullen het doorgeven aan de keuken dat ze wat voorzichtiger moeten zijn met de zout/soja saus. grt.

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zalm smaakte niet best. Rijst was behoorlijk grof, volgens mij geen echte sushi rijst. Ik vond het niet lekker.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sushi Lover, wat jammer te horen dat de zalm voor u niet in de smaak valt. Onze zalmen worden om de dag vers aangeleverd vanuit Urk. Verser is er niet..dit is de smaak van 'verse' zalm! Sushi rijstkorrels zijn kort en dik. Kleine dunne korrels zijn andere soorten rijstkorrels en geen sushi-rijstkorrels.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Irma, bedankt voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor de beoordeling!

, 10-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een kwartier te laat. Zijn we niet gewend, en kwam nu ook erg slecht uit. Verder heel lekker.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Piet, bedankt voor de feedback. Bezorgtijden kunnen helaas beïnvloed worden door de drukte en/of het verkeer waardoor het kan vertragen. Dat is overmacht. Maar fijn dat alles weer had gesmaakt! Wij zullen ons best blijven doen!

, 06-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor je beoordeling!

, 04-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tonijn was niet lekker

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frank, bedankt voor uw feedback. Tonijn is helaas een product dat heel erg afwisselt in de kwaliteiten. Het kan dus weleens iets anders zijn dan wat u normaal gewend bent. Maar uiteraard proberen wij over de beste kwaliteit te beschikken.

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, maar wel heel groot. Liever kleinere rollen (minder rijst).

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sandra, Wij zullen onze chefs benaderen, om wat voorzichtiger te zijn met de rijst. Bedankt voor de feedback!

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij bestellen altijd de nordic

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was weer super! Alleen 1 rol vergeten en heb ik netjes voor gebeld, want kan gebeuren. Geen probleem! Nu zijn ze alleen die rol vergeten na te brengen. Erg jammer. Ik hoor het graag.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frans, de Nordic roll hadden ze direct nagebracht, maar door miscommunicatie naar een verkeerde adres gebracht. Wat jammer dat diegene het wel had aangenomen. Wij zullen deze Nordic roll te goed houden. Onze welgemeende excuses!

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Gesmuld van heerlijke verse sushi en sashimi. Gaan we zeker nog een keer bestellen. Alles was goed verzorgd incl sojasaus, wasabi en heerlijk pittige gember.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Marieke, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Tot gauw!

, 18-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Weer zalig!!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Lot, bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom perfect en snel bezorgd. Heerlijk gegeten.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Rick, bedankt voor de beoordeling en feedback! Wij doen ons best en blijven ons verbeteren!

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Fantastische service en uitstekende kwaliteit.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:De heer Mulder, bedankt voor de beoordeling en feedback!

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt Sandra voor de beoordeling!

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top , opnieuw zoals altijd.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Rene, dank voor de beoordeling! Tot de volgende ronde!

, 27-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het lekkerste Japanse eten van Nederland. Een van onze favorieten: Sashimi Zalm en Hawaï Roll. Top kwaliteit!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Truus, bedankt voor de beoordeling en feedback!

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en ook de gebakken groenten is een aanrader

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Marieke, bedankt voor de beoordeling en feedback! Tot de volgende ronde!

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en weer super lekker!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:bedankt voor de beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lange wachttijd

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback. Op een zondag en tijdens de spitsuren kunnen bestellingen helaas vertragingen oplopen, maar kunnen ook eerder aankomen. Zie review onder. Vooruit bestellen of afhalen is dan een aanrader. Excuses voor het ongemak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was sneller dan voorspeld, het eten was zeer netjes en goed verpakt en ontzettend lekker!!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Harald, bedankt voor de beoordeling en de zeer nuttige feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd, heerlijk gegeten.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Harald, bedankt voor de beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Toppie!

, 20-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en perfect op tijd bezorgd!!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Susan, bedankt voor je feedback!

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben de laatste maanden een aantal keren besteld en zowel de kwaliteit van het eten als bezorging (op bestelde tijd & compleet) zijn ronduit uitmuntend. Wat ik graag zou zien is dat de wagyu beef rolletjes die in hun (eveneens uitstekende) restaurant geserveerd worden ook via Sushi Express te bestellen zouden zijn.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer, mevrouw, dank u voor de feedback en beoordeling! De Wagyu beef rolletjes zijn ook heerlijk wanneer ze direct van de bakplaat komen en genuttigd worden. U kunt ten alle tijde bij 'opmerkingen' erbij zetten dat u zo'n portie mee bezorgd wilt hebben. Let wel op! Het gerecht wordt er dus niet beter op als het thuis wordt bezorgd en de beleving speelt eveneens een grote rol. Tot de volgende ronde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tonijn was dit keer zeer onder de maat ! Zag er grauw uit, leek bedorven. Hebben we ook niet opgegeten

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Rene, bedankt voor uw feedback. Tonijn is absoluut niet bedorven. Wij krijgen om de dag verse vis vanuit Urk. Tonijn is geen kweek vis dus elke stukje tonijn kan verschillen in kwaliteiten zoals vetgehalte, structuur en KLEUR. Wij hebben hier weinig invloed op, maar zij proberen altijd de beste voor ons te krijgen. Helaas kan er dus ook weleens een stukje dat minder van kleur is. (Betekend dus niet bedorven) Mvg

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

sushi was super lekker. Maar voor een portie sushi meer dan uur wachten !!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor uw feedback. Helaas bent u niet de enige die ons lekkere a la minute gemaakte sushi besteld. De bezorgtijden zijn dus erg afhankelijk hoeveel er op dat 'moment' besteld wordt. Aan te raden is om 'vooruit' te bestellen. Mvg

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt altijd vers!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Yvonne, bedankt voor de feedback!

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Hallo Aniek, bedankt voor de review! Grt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verschillende sushi rollen, gyoza en noodles besteld. Zoals altijd, was het weer heerlijk smullen!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Margo, bedankt weer! en tot de volgende ronde! Groetjes

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker en goed verzorgt

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammergenoeg duurde de bezorging erg lang (65 min), maar de kwaliteit van het eten maakte het meer dan goed! Het was voortreffelijk!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, bedankt voor uw feedback. Echter was de afgelopen zaterdag extreem druk. Onze bezorgers hebben hun best gedaan om alle bestellingen op de gewenste tijdstippen te bezorgen. Bedankt voor uw begrip.

, 20-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was echt vies

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Manon, bedankt voor de feedback. Gezien de beoordelingen was het zeker een grap...

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en super lekker!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Frans, bedankt voor de feedback!

, 13-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Vers en netjes geserveerd! Ook altijd keurig op tijd bezorgd!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Yvonne, bedankt voor uw feedback! Wij blijven ons best doen ;)

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke, verse sushi, warm en op tijd bezorgd. Bedankt!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Maria, bedankt voor uw feedback!

, 02-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Superlekker!

, 31-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en netjes verzorgd

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Jos, bedank voor uw beoordeling en feedback!

, 26-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren via de app besteld, voor bezorging sushi op 2e kerstdag 18u. De bezorging was top, mooi op tijd en een vriendelijke bezorger! En het allerbelangrijkste, de sushi's en sashimi's waren zoals altijd weer verrukkelijk!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Margo, bedankt voor de beoordeling en feedback!

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was voortreffelijk en heerlijk, dank dank!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Graag gedaan en bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en van goede kwaliteit!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beset Nicky, bedankt voor de feedback!

, 17-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Lotte, bedankt voor de beoordeling!

, 14-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer heerlijk en keurig op tijd bezorgd. Top!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor de feedback. Wij blijven ons best te doen ;)

, 06-12-2017

Kwaliteit:

Rating

heerlijk en vers , als alle keren hiervoor !

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Hans, bedankt weer! Tot de volgende ronde!

, 05-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur later bezorgd en eten erg koud jammer van het geld!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste, onze excuses hiervoor! I.v.m. de enorme drukte op pakjesavond, waren vertragingen onvermijdelijk. Wij zullen ons uiterste best doen om dit te voorkomen!

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snelle levertijd en prima sushi.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Bas, bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en snel bezorgd

, 03-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superlekker en vooral vers

, 29-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk.

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was goed. Ik kreeg echter niet wat ik besteld had.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Femke, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal was zoals het moest zijn. Onze excuses hiervoor! Mocht er in de toekomst toch nog iets onverhoopt niet naar wens zijn, is het best om direct contact proberen op te nemen met ons, voor een gepaste oplossing. Mvg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Martine, dank u voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk vers en hoge kwaliteit Gewoon genieten Ook salades zijn een aanrader bij de sushi

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Theo, bedankt voor de feedback en aanraders!

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw helemaal goed weer

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Rene, bedankt weer! Tot de volgende ronde..

, 18-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten👍

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor uw feedback!

, 15-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

PERFECT!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Pascale, bedankt!

, 04-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, super lekker en alles netjes verpakt, de warme gerechten waren ook warm. Een aanrader als je lekker thuis wil eten!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor uw review Gerrie!

, 01-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De lekkerste sushi vind je hier!! Altijd vers en lekker

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt Jennifer! Tot snel!

, 01-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor uw beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer vlot bezorgd en zeer smakelijke gerechten!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Hanneke, bedankt voor jullie review en beoordeling! Groetjes

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor de beoordeling!

, 28-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw helemaal goed. Vers en lekker.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Rene, bedankt voor de review!

, 27-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor uw beoordeling!

, 22-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor de beoordeling!

, 22-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Snel, correct en heerlijk

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt! Vergeet de volgende keer niet de sterren voor bezorging ;)

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal goed opnieuw !

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Rene, bedankt voor de review!

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste heer of mevrouw, Wij bestellen met regelmaat bij jullie omdat we erg tevreden zijn over de sushi. De afgelopen 2x is het toch minder, dit vinden wij erg jammer. De Hawaï rol en met kip worden koud bezorgt en lijken langer te liggen... zijn niet knapperig en smaken anders dan we gewend zijn. Willen dit toch even doorgeven, omdat we anders super tevreden zijn.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Kim, dank u voor de feedback. Hawaii en Kentucky roll blijven toch het lastigste. Deze zijn natuurlijk het lekkerst als deze direct genuttigd worden. De gamba's en kip worden daadwerkelijk pas gebakken bij binnenkomst van de bon(nen). Aan de hand van de drukte en routes kunnen deze helaas erg verschillen. Door de warmte (damp) in de bakjes kunnen de crispy aan de buitenkant helaas minder crispy worden. Dit blijft toch helaas een nadeel van thuisbezorgen. In het restaurant zou dit probleem nauwelijks voorkomen. Wij zullen ons best blijven doen en verbeteren van het zo goed mogelijk te verzorgen en bezorgen!

, 08-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De smaak was goed alleen was de maaltijd nog net warm. Jammer

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Nico, wij doen ons best om de bestelling zo goed en snel mogelijk te bezorgen. We zullen ook opletten of de tassen goed voorverwarmd zijn. Excuses voor het ongemak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit, heerlijk vers van smaak.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Hi Carlo, bedankt voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg snel, vers en lekker! Levering binnen 20 minuten. Goed verpakt. Wat warm moest zijn was dat ook goed. Sushi vers gerold. Smaakte weer heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Goo, vriendelijk bedankt voor de beoordeling en feedback!! Grt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, bezorging stipt op tijd!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Maike, dank u voor de feedback! Grt

, 28-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

helaas was de soep wat gaan morsen ook al zat er extra aluminium omheen, daardoor was 1 doosje wat doordrenkt en de bovenste garnalen ook. verder was het eten heerlijk, voor herhaling vatbaar en bezorgd op aangegeven tijd.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sandra, dank u voor uw feedback. Onze excuses voor de lekkage! Normaliter mogen deze soepkommen niet lekken. Waarschijnlijk was deze niet helemaal goed gesloten. Wij zijn ook inmiddels op zoek naar nog betere soepkommetjes, om lekkages helemaal te voorkomen. Nogmaals onze excuses! Mvg

, 25-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Floris, dank voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kleinkinderen, kinderen hebben er van genoten. Ze vonden het heerlijk. Wij zelf houden niet van Sushi, maar ook wij vonden de "alternatieve" gerechten lekker. Bedankt

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw Pasnagel, graag gedaan! U ook bedankt voor de feedback en review!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Vooral de luxere rolls zijn een aanrader. :-)

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Lex, dank u voor de review en aanbeveling!

, 23-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijke ontvangst bij afhalen en alles super vers. Heerlijk gegeten

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw Van Boxtel, dank u voor de review!

, 21-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Echte aanrader

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste D, dank u voor de feedback!

, 20-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten van Sushi Express is op en top genieten.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Hallo Truus, dank u wel voor de feedback en beoordeling!

, 14-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte bezorging, goed verpakt en heerlijke producten, kortom wederom prima!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Hanneke, bedankt voor de feedback!

, 13-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker zoals altijd. Beste sushi in Oss. Bezorging ook perfect op tijd.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Maarten, bedankt voor de feedback. Wij zullen ons best blijven doen!!

, 11-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er is geen betere sushi in Oss. Heerlijk verse vis en dat proef je ook. Wat betreft bezorging kan t wat lang duren. Nu 2x een bestelling gehad en beide een uur moeten wachten. Maar kwaliteit vergt dan ook wat tijd, dus zeker de moeite waard.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Vis, dank u voor de feedback. Inderdaad vergt dat wat meer tijd wanneer de gerechten a la minute worden gemaakt. Het hangt natuurlijk ook af van de drukte en de grote van de bestellingen. Wij danken u voor uw geduld en begrip! Mvg

, 11-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was top !

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Mark, bedankt voor de feedback!

, 04-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, ruime betaalmogelijkheid en vriendelijke chauffeur.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Johnny, bedankt voor uw feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijke sashimi en sushirol

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Eric, dank u voor de complimenten!

, 28-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goedemorgen, ik bestel regelmatig bij jullie, maar vond het deze keer een beetje tegenvallen. De garnalen waren koud en erg taai, verder waren de porties bami/noodles erg klein, bakjeszaten maar halfvol. Met vriendelijke groet, Mark Lüers, Korvijnagel 17.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Mark, dank u voor de feedback. Wij zullen dit kortsluiten met de keuken. Wij doen ons best om alle ongewenste te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi altijd heerlijk en heel goede kwaliteit!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 10-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer helemaal top!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Nathalie, dank u voor de feedback!

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd, goed verpakt, lekker. Kortom uitstekend!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Niels, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 23-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg genoten van de sushi. We gaan zeker vaker bestellen!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Nicole, Dank u voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer een heerlijke ervaring, steeds iets nieuws proberen in combinatie met bekende smaken

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Theo, Dank u voor de feedback!

, 20-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi !!!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Annie, dank u voor uw beoordeling!

, 17-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheelijke sushi, bezorging zou iets sneller mogen maar de sushi maakt alles weer goed..

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Nicky, dank u voor de feedback! Wegens drukte kunnen bestellingen helaas vertragen. Wij blijven ons uiterste best doen om de bestellingen binnen 45 min. te bezorgen. Mvg

, 12-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Heleen! Bedankt voor de beoordeling!

, 12-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend. Duidelijk en keurig op tijd bezorgd.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Tanja, dank u voor de beoordeling!

, 10-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Riekie, dank u voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd uitstekend Heerlijk, vers en een klasse kwaliteit

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Theo, Dank u voor de review! Wij blijven ons best doen!

, 05-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bestelling werd zelfs n kwartier eerder bezorgd dan was aangegeven!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw, dank u voor uw beoordeling.

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw Pranger, Dank u voor de beoordeling! Mvg

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer erg lekker en snel bezorgd!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Nathalie, dank u voor de review.

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Monique, Dank u voor de beoordeling!

, 18-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele snelle bezorging!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor de feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeeerlijk!!Heerlijk

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Pauline, bedankt voor je feedback!

, 14-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijke sushi, bezorging is ook top. By far de beste sushi in Oss en omstreken!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste CC, Dank u voor de feedback. Wij blijven ons best doen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel keuze, bestelling was snel bezorgd en de sushi goed gevuld en heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Madeleine, dank u voor het delen van uw ervaring!

, 06-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Helaas was er geen bezorging mogelijk op tweede pinksterdag!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste heer/mevrouw, Dank u voor de feedback! Omdat wij normaliter op maandag gesloten zijn, was er door een onbekende storing de app niet correct ingesteld voor de bezorging en wel voor de afhaal. Door een melding van een andere klant was de storing ontdekt en direct verholpen. Onze excuses voor het ongemak!

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Yvonne, dank u voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijke (nieuwe) site, heerlijke verse sushi en netjes op tijd bezorgd. Top!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Sandra, dank u voor de feedback!

, 27-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgen ook in Deursen, top!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Christel, dank u voor uw feedback! De postcode 5352 is reeds toegevoegd.

, 26-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Dank u voor uw feedback. Mvg

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, wel wat weinig voor wat je betaald. Verder netjes.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Dennis, dank u voor uw feedback. Bij SE staat kwaliteit altijd voorop. Mvg

, 17-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd: snel geleverd en heerlijke sushi

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Marion, dank u voor uw review!

, 15-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en supergoed verzorgd. Complimenten aan Sushi Express. Een echte aanrader!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Arno, dank u voor uw feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en op tijd bezorgd!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki:Beste Jeroen, dank u voor uw feedback! Graag tot de volgende ronde, mvg