Bewertungen von Asian & Sushi Express - Tanuki Oss

Neue Beurteilungen

5.0
Bertbouwman
Gestern
Liane
25 September 2023
Eefje van vliet
24 September 2023

Was iets te veel maar dat is natuurlijk positief

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zorro
20 September 2023

De vis beweegt nog đŸ’„đŸ’„ Zo vers is het Geweldig!!!!!!!!!!!!

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

😄👍

van Gemert
18 September 2023

We hebben heel lekker gegeten. De zalm en garnalen gerechten waren echt heerlijk. Puntje van aandacht: de spekkoek smaakt een beetje naar sushi. Hiervoor zou bij het maken of inpakken meer rekening gehouden kunnen worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback! De spekkoek wordt nooit bereid samen met sushi. Tevens ook altijd apart verpakt. Spekkoek kan dus eigenlijk niet maar sushi smaken😅

Samuels
18 September 2023

Bestelling viel tegen. Rijst niet optimaal...vrij smaakloos.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Sushi rijst wordt dagelijks met altijd dezelfde hoeveelheid rijst en sushiazijn bereid đŸ’đŸ»â€â™‚ïž De smaak moet altijd hetzelfde zijn. I.c.m. andere sausjes, drank en/of andere voedsel kan smaken eventueel beĂŻnvloeden.

Kim van Duijnhoven
16 September 2023

Heerlijk

Tinus
10 September 2023
Bas
6 September 2023

Superrrrrrr!!!!!!!!

Mirjam
5 September 2023
Mila van Loon
4 September 2023

Het enige wat ons tegenviel is dat er in de box beschrijving shashimi zalm en tonijn in zou zitten maar wij hebben alleen zalm gekregen, en hebben ook niks te horen gekregen dat er geen tonijn bij in zou zitten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
2 September 2023

eten was koud, vwg bezorging, die verkeerd was vwg slecht lezen, gebouw heet RUWAARD, nit Rebaard en is Ministerhof 1 K16, niet 16. rijst was ietwat droog en smakeloos, verkeerde sausje bij de kip. al met al zwaar onder de maat van Tanuki!!!

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Theo, bedankt voor de feedback. Het kan zijn dat de nieuwe bezorger het adres en/of uw huisnummer niet 1.2.3..kon vinden. Wij hebben enkel een duidelijke adres+huisnr. nodig. Het zal duidelijker zijn om alleen huisnr. 1 in te voeren bij het adres en kamernr. aan te geven bij ‘opmerkingen’ Deze kipstukjes is een ander gerecht. Voorheen was dat Tori Karaage en nu Koreaans fried chicken, en deze heeft een ander sausje. Mocht u de volgende keer de sweet/chili saus willen, dan kunt u dat gewoon aangeven. Excuses voor het ongemak.

Fen long
2 September 2023
Esther
29 August 2023

Heerlijk!

A
27 August 2023

Snelle bezorging! Eten was voldoende en nog lekker warm. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Iris
26 August 2023
Anette
23 August 2023

Top pokebowl, heerlijk en snel geleverd.

J van Schijndel
20 August 2023

Het was qua smaak vrij vlak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, Bedankt voor de feedback. 😄Iedereen heeft zn eigen smaak. Die ene houdt van wat minder smaak en de ander wat meer. Zodoende hebben wij het neutraal gehouden. Volgende keer kunt u gerust vragen voor wat meer zout en/of pikanter, altijd mogelijk bij ons 😉👍

Geertje
17 August 2023

Iets vroeger dan verwacht, omdat er meer leveringen op het tijdstip waren. Dan liever vroeger dan koud eten en laat! Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Vind alles wel een beetje prijzig geworden.

Robert
11 August 2023

bezorger was een top gozer, Vriendelijke kerel! En het eten was lekker!

Saskia
31 Juli 2023
Theo
29 Juli 2023
Hanneke
27 Juli 2023

Lekker! Babi pangang met witte rijst en gebakken groenten: het was weer voortreffelijk!

Marina
23 Juli 2023

Was weer heerlijk! Maar de tonijn was ver te zoeken kreeg je altijd veel meer erop. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ronald
21 Juli 2023

Snel bezorgd en heel erg lekker allemaal.

Pinksteren
14 Juli 2023

Soep was okĂ©. Flink bezuinigd geen kip. SatĂ© was nog rauw. Vis doordrenkt met saus. Vlees was ondanks de grote saus zee behoorlijk in structuur. Weinig zin om te verduurzamen ruim €1 plastic tax. Stevig aan de prijs. Geen positieve ervaring.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Wat jammer dat u het anders ervaren heeft. Even een toelichting: De tomatensoep is vega, en geen bezuinigingđŸ’đŸ»â€â™‚ïž Daging roedjak is een stoofvlees in sausđŸ’đŸ»â€â™‚ïž Kippendijenvlees heeft een rozige kleur, tis niet rauwđŸ€ŠđŸ»â€â™‚ïž Zo hoort het visgerecht, met saus er overheenđŸ’đŸ»â€â™‚ïž Plastic toeslag is per 1/7 verplicht door de overheidđŸ’đŸ»â€â™‚ïž

Franka van Herwijnen
6 Juli 2023

Altijd lekkere sushi, vers gemaakt. Doordeweeks altijd een mooie aanbieding! Aanrader.

Marja
3 Juli 2023

Het eten is fantastisch! Maar de app werkte niet goed en betalen lukte ook niet.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Helaas kunnen er soms wel wat storingen ontstaan bij onze app-beheerder en/of bij de betalingsverkeer bij de bank. Helaas kunnen wij dat niet voorkomen. Gelukkig heeft het uw bestelling niet beĂŻnvloed en dat is natuurlijk het belangrijkste ;)

Zorro
1 Juli 2023

Voortreffelijk zoals altijd, mijn dochtertje heeft genoten!!!!!

Lidy
25 Juni 2023

De kwaliteit was minder dan ik verwacht op basis van eerdere bestellingen. Zalm en yaki tori waren droog en de teriyaki saus die zowel bij de zalm als de yaki tori geleverd had moeten worden zat er niet bij. Erg jammer want mede smaakbepalend. Als ik korting krijg met m’n spaarpunten verwacht ik niet dat dat gecompenseerd wordt met incomplete leveringen. Ben teleurgesteld zeker omdat de kwaliteit normaal zo goed is.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Onze excuses voor een mindere ervaring dit keer. De kwaliteit kan anders geweest zijn en/of de sausje waren vergeten toe te voegen, zeker niet omdat u de kortingscode had gebruikt. Bij ons is klantentevredenheid belangrijker dan die twee sausjes.

Eefje van vliet
22 Juni 2023

De beste en lekkerste sushi in oss en omgeving

Heino
19 Juni 2023
EJS
16 Juni 2023
Straathof
15 Juni 2023

Bestelling was sneller dan verwacht en geheel in Japanse stijl bezorgt. Sushi was heerlijk we hebben genoten.

Berry Bogaerts
10 Juni 2023
Schouten
9 Juni 2023
M
4 Juni 2023

Poke bowl niet lekker, lijkt niet vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Alles wordt a la minute gemaakt. Verser kun je niet krijgen 😑

CK
3 Juni 2023

Zoals altijd een vlotte en vriendelijke bezorging en een goede kwaliteit.

Wj
2 Juni 2023

Hij was mooi optyd .wat krijg je weinig

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Wij weten wel zeker dat de deksel er bijna niet meer op pastđŸ’đŸ»â€â™‚ïž Hoe kunnen wij onze bezorging verbeteren? Kwaliteit en kwantiteit zijn verschillende beoordelingen. Voor grotere poke bowls verwijzen wij u naar: Pokebowl-oss.nl Hier kunt u namelijk zelf samenstellen en extra ingrediĂ«nten bijbestellen👍

Mathijs vd W
30 Mai 2023

Blijft gewoon de lekkerste van Oss en omgeving.

Willems
29 Mai 2023

Het was zoals altijd heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Asuela Genc
26 Mai 2023
Tanja
25 Mai 2023

Heerlijk 😋

Esther
24 Mai 2023
p
20 Mai 2023
Paul
19 Mai 2023

Dit restaurant snapt hoe je moet inkopen Vers vers vers dat is waar t om draait

Bas
19 Mai 2023

Beter is er echt niet te vinden !!!! Derest is veel minder als deze superkok en uiteraard ook de inkoop van dit restaurant

Annie Mels
15 Mai 2023

De beste sushi van oss ❀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J. van Schijndel
14 Mai 2023

Het eten was heerlijk, keurig op tijd en netjes verpakt geleverd, voor herhaling vatbaar.

Margit
14 Mai 2023

Sushi lagen helemaal door elkaar en zagen er niet meer mooi uit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij weinig invloed op tussen onze deur en uw deur. Door elkaar lijkt ons sterk, maximaal aan een kant verschoven đŸ’đŸ»â€â™‚ïž Wij zullen het sowieso doorgeven aan de bezorging. Iig wel onze excuses voor het ongemak! Wilt u het mooi gepresenteerd hebben? Het beste is dan om bij ons in het restaurant Tanuki te dineren. Mooi geserveerd op Japanse porseleinen bordenđŸ€— Voor meer info: www.tanuki-oss.nl

Berry Bogaerts
14 Mai 2023

top kwaliteit , mooi verwerkt en fantastisch lekker

Bo
14 Mai 2023

Wij bestellen hier regelmatig en het is altijd goed!

Laura
8 Mai 2023

Heerlijk vers eten!

Dennis
7 Mai 2023

Heerlijk als altijd!

Richard Smits
6 Mai 2023

Altijd heerlijke gerechten, op tijd bezorgd en veelzijdig assortiment! Aan te bevelen!

Liane
6 Mai 2023
Dent23
5 Mai 2023

Alles was lekker

Marina
5 Mai 2023

Super lekker zoals altijd!

Heesakkers
5 Mai 2023

Zoals dltijd weer heerlijk gegeten. We hadden afgehaald stond netjes op tijd klaar

heimans
24 April 2023

altijd prima in orde, keurig en verzorgd. nu helaas wat minder; de spekkoek bleek aan de onderkant beschimmeld te zijn. Maar toen had ik er al wat van op! nu dus beroert en ziek. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Oh 😳 de spekkoeken zijn echter deze week aangesneden en gaan vrij lang mee đŸ’đŸ»â€â™‚ïž Wij zullen dit nagaan en er zal contact met u worden opgenomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Stefanie
24 April 2023

Hele lekkere, verse sushi en altijd snelle en vriendelijke bezorging.

Annemarie
22 April 2023

Heerlijke gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Wilma
15 April 2023

Heel lekker en altijd goed op tijd.

Marina
11 April 2023

Was weer top!

Eefje
9 April 2023
Daan
9 April 2023

Goede kwaliteit! Heerlijke sushi

Fattje
5 April 2023

Versheid spattt er vanaf mmmmm Ik wil meeer en meeeeer!!!! Beste van oss

Menno
5 April 2023

Verser dan vers

Esther
5 April 2023

Vers, lekker en snel!

Bas
2 April 2023
Elena
2 April 2023

Heerlijk eten, mooie porties. Was goed warm toen het bezorgd werd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natasja Arts van der Zanden
31 MĂ€rz 2023

Niet voor herhaling vatbaar. We vonden het alledrie niet erg lekker. Smakeloze gebakken rijst. Taaie varkenshaas. Crispy Duck vonden we ook erg tegenvallen. Kippendijen waren redelijk. Udon noedels lekker. Vrij prijzig ook gezien de hoeveelheden. Jammer. Eten was wel goed warm en werd op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Wat jammer đŸ’đŸ»â€â™‚ïž smaken verschillen.. De volgende keer wat anders proberen👍

Ashley
31 MĂ€rz 2023

De lekkerste sushi van oss daarom bestellen we altijd hier maar deze keer was het zo ontzettend slecht oude sushi, harde rijst de tonijn was droog en taai heel erg jammer dit!

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Ashley, bedankt voor de feedback. Wij hebben reeds een persoonlijke mail naar u verstuurd met wat uitleg en een gepaste oplossing.

Anne-marie
26 MĂ€rz 2023
CC
25 MĂ€rz 2023

Complimenten. Heerlijk, vers.

Esther
22 MĂ€rz 2023
Ghislaine
20 MĂ€rz 2023

De sushi was prima. Zag er netjes en presentabel uit. De wokgerechten waren een absolute teleurstelling. Ik heb andere ervaring met Japans eten. Helaas een eerste keer bestellen is tevens de laatste keer. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Ghislaine, Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat u het anders heeft ervaren. De gerechtjes die u had besteld waren echter andere Aziatische gerechten en niet de Japanse. Als u Japanse gerechtjes en/of sausjes wilt hebben, dan had u meer moeten kijken naar bijv. Teriyaki saus en/of yakitori. Mocht u in de toekomst het toch willen proberen, dan kunt u altijd contact opnemen met ons voor advies/info. Wij zullen u daar zeker goed in kunnen adviseren 👍

Willems
19 MĂ€rz 2023

Zoals altijd heerlijke sushi’s, netjes op tijd bezorgd

Netten
18 MĂ€rz 2023
Judith
13 MĂ€rz 2023

Alles was heerlijk vers en heel snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laura
13 MĂ€rz 2023

Super vers eten! Echt heerlijk gegeten!! Waar voor je geld! Favoriete afhaal in Oss

Daphne
12 MĂ€rz 2023

Bestel regelmatig bij jullie. Het viel me op dat het duurder is geworden, maar oke alles word duurder dus toch maar besteld. Maak ik mijn bestelling open is me soep zo goed als koud. En mijn wok was de helft van wat ik normaal krijg.. vond het echt slecht voor wat je er voor betaald. Beetje jammer.

Paula Costas Alonso
12 MĂ€rz 2023

Een heerlijke vegetarische doos afgehaald, heel vriendelijk ontvangen. De mogelijkheid om een (vegetarische) bento doos tr bestelken zou helemaal gaaf zijn.

Anja
11 MĂ€rz 2023

Afgesproken bezorging tijd niet nagekomen
. Wat warm moest zijn was lauw.

Kevin
8 MĂ€rz 2023
Elfie
8 MĂ€rz 2023

We bestellen vaker een pokébol altijd goed Dit keer was het een stuk minder er zat bij die van mij maar 3 stukjes garnaal in met staart
 Er zaten geen stokjes en geen sojasaus bij. En de rijst leek niet echt vers. Was erg jammer

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Elfie, Bedankt voor de feedback. Voor 1 pokebowl gebruiken we altijd twee ebi furai garnalen, deze worden dan versneden. Het kan best zijn dat ze in 6 of in minder stukjes worden versneden, maar het blijft altijd 2 hele garnalen đŸ’đŸ»â€â™‚ïž Rijst wordt dagelijks vers gekookt. De stokjes en sojasaus zijn helaas niet inbegrepen bij de pokebowls. Zo staat het ook aangegeven op de menukaart. U kunt ze er te allen tijde bijbestellen👍

Zakiya Shekho
6 MĂ€rz 2023

Het was weer heerlijk zoals altijd ❀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique
5 MĂ€rz 2023

Wij hebben genoten van jullie heerlijke verse Sushi!

Danny
3 MĂ€rz 2023
Jantje Blues
28 Februar 2023

Het was weer prima! Netjes op de afgesproken tijd geleverd en keurig verpakt. Mijn zusje (die voor het eerst sushi at) en ik hebben er heerlijk van genoten. Tot de volgende keer!

Marina
27 Februar 2023

Was weer heerlijk!!!

Bas
26 Februar 2023
Kirsten Boschman
26 Februar 2023

We vinden jullie sushi altijd erg lekker, vorige keer was het een keer helemaal niet naar wens, heb ik een recensie geschreven. Nu was het wel weer echt heel lekker dus moet ik dat natuurlijk ook laten weten! We hebben genoten, dank jullie wel.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Kirsten, Fijn om te horen dat alles weer naar wens was! 👍

Daphne Thijssen
24 Februar 2023

Echt een feestje in huis met de kids als jullie sushi koken brengen

Ralph Crombeecke
17 Februar 2023

Heerlijk eten! Lekker vers en nog warm. Goede kwaliteit.

Bregje
15 Februar 2023

Bezorger was precies op tijd! Zoals altijd heerlijk verse sushi!

Sandra
13 Februar 2023

Het was weer heerlijk, maar op de een of andere manier blijft het wel moeilijk om echt het juiste te brengen. We hadden een Temaki Hawai besteld (en dat is vlgs mij met garnaal?), maar we kregen een Temaki met zalm. Ook prima, vandaar dat we niet geklaagd hebben, maar niet wat we besteld hebben. Dat gebeurt regelmatig bij Tanuki. De sushi is de lekkerste van Oss! Maar je moet wel flexibel zijn ;-)

Kim Theunisse
9 Februar 2023
Fam de Wit
8 Februar 2023
Antoine
7 Februar 2023

Super vers en erg smaakvol. Zoals ik gewend ben van Tanuki. Ook het restaurant is een echte aanrader!!

Sim
6 Februar 2023

Woon sinds zo’n 1,5 aan deze kant van het land. Ik kom uit de Randstad. Eindelijk een zaak hier in de omgeving waar ze goeie zoetzure kip etc hebben. Goed verpakt ook.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kirsten Boschman
30 Januar 2023

Wij bestellen regelmatig sushi bij Tanuki. Ons favoriet in Oss, we vinden het eten mega lekker. Behalve gisteren
 voor het eerst was het droog, koud en had het weinig smaak. Echt zonde van het geld


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Kirsten, bedankt voor de feedback. De sushi wat u heeft besteld hebben allemaal toppingen, altijd hetzelfde, altijd dezelfde smaak, het kan niet anders zijn. Koud? Het enige wat koud kan worden is warm eten. En sushi is koud..đŸ€·đŸ»â€â™‚ïž Weten het ook niet meer

Liane
29 Januar 2023
Anoniem
29 Januar 2023

Wij bestellen regelmatig, altijd lekker en goede kwaliteit! Bezorger is vaak snel

Kelly
29 Januar 2023

Op het verkeerde adres bezorgd. 2 straten verder. Gelukkig was die man zo aardig om het bij mij af te geven.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Kelly, bedankt voor de feedback. Ten eerste onze excuses! Het is inderdaad per abuis op een verkeerde huisnummer geleverd, op nr 40 ipv 30. Dat zijn 5 deuren verder. 2 straten is wel iets te ver gezegd. Wij zullen contact opnemen voor een gepaste tegemoetkoming 👍

Ton
28 Januar 2023

Ik vond de vorige sushi box for 2 wat smakelijker

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Ton, Bedankt voor de feedback. Alle Sushi (boxen) worden altijd exact hetzelfde gemaakt en qua ingrediĂ«nten altijd hetzelfde. Het enige verschil Kan zitten in de rijst. Maar dan bent u wel een hele goeie fijnproever! 😉

Carola
28 Januar 2023

Overheerlijke sushi. Deze keer Flamed beef en California roll. En Thaise curry om je vingers bij af te likken. Wij bestellen hier zeer regelmatig en het is altijd goed!

Schild
26 Januar 2023

Verkeerde bestelling, warm menu! Op gebeld en door de telefoon ook nog een grote mond dat ik het kon komen halen of dat er een bakje rijst gebracht werd het vlees maar koud of moest opwarmen door de telefoon wilt niet ophalen neem ik verkeerde menu mee! wat moet een klant met een half menu wat die niet lust ! uiteindelijk is het gebracht 65 minuten later! De rest had al gegeten en dit nu al de derde keer dat ze de bestelling niet nakijken en de de achter de telefoon brutaal is fouten die ze zelf maken. Erg jammer tanukie is duurder dan andere Asian & Sushi Restaurants hoort het ook goed te zijn en de klant vriendelijk te behandelen door eigen fouten

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Het begon al bij het ophalen (en dat vertellen we dan weer niet he); lopen klagen dat een gerecht er niet bij zat terwijl ze dat gerecht zelf niet besteld had. Wilt u dat we het gelijk maken? Ja anders wordt mijn gerechten koud đŸ„Ž Gebeld omdat er noodle was gegeven ipv rijst. Foutje kan, excuses daarvoor! Wilt het komen halen? Omdat het een afhaalbestelling was. Nee brengen, in het naastgelegen dorp, prima. Maar mijn gerecht wordt dan koud, jullie moeten ook een nieuw gerecht brengen. Maar andere gerechten hoeft dan weer niet. Bezorger zsm gebracht, volgens de ritten. ‘Koude’ gerecht niet retour gegeven, zoals afgesproken. Ok prima. Alles kon eigenlijk iets opgewarmd en gegeten wordenđŸ’đŸ»â€â™‚ïž Tot slot; collega was niet brutaal, maar heeft enkel wat opties/voorstellen gedaan om het zo gepast mogelijk op te lossen. Rijst was gebracht en 2 gerechten voor de prijs van 1, wij hebben ons best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen. Een andere zou dit service echter niet leveren. Daarom blijft u ook bij ons bestellen😉

Hielke
23 Januar 2023

Niks op aan te merken. Snel geleverd en super vers en lekker

Evi
23 Januar 2023

Super lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

vincent arpa
20 Januar 2023

Top of the sushi chain. Al jaren op eenzame hoogte in Oss 👌

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Vincent, 👍Dat is een goeie! 😄 thanks!

Monique van Lee
20 Januar 2023

Lekker lekker lekker, kortom...... tevreden klant 😀

Gertjan
19 Januar 2023

We hebben al een paar maal sushi oid besteld. Dit van goede kwaliteit. Nu eens besteld van het 'asian food' menu. Dat viel ons erg tegen, gaan we niet weer doen.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Jammer đŸ’đŸ»â€â™‚ïž Je moet er van houden.. Next time Sushi! 👍

Marc
18 Januar 2023

Lekker eten. Warme gedeelte was goed op temperatuur. Bezorging precies volgens planning

Margit
16 Januar 2023

Super vers!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mischa Meijer
8 Januar 2023

Lekkerste Sushi in de omgeving

vincent arpa
6 Januar 2023

Beste van Oss 👌

Danny Visser
5 Januar 2023

Uitstekend!

Janneke Gerrits
4 Januar 2023

Ik heb nooit de FreeRoll ontvangen helaas, terwijl we die wel hoorde te krijgen. We hadden daar wel op gerekend en op basis daarvan besteld. Dat was een teleurstelling, hopelijk is dit op te lossen. Het eten wat we wel hebben ontvangen was verder heerlijk. We misten alleen dus een deel vd bestelling. Emailadres: jegerrits@outlook.com

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. U had de freeroll moeten bestellen, zoals omschreven op de bestelwebsite ipv bij ‘opmerkingen’ te vermelden. Zie voorwaarden - Freeroll niet bij 'opmerkingen' neerzetten, maar actiecode invoeren! Eveneens kunt u niet een op/aanmerking neerzetten bij de reviews, maar bellen of een bericht sturen. Beoordelingen worden niet altijd en/of op tijd gelezen en behandeld. Voor gepaste oplossingen emailadres: info@tanukiexpress.nl

Ruijs
3 Januar 2023
Kirsten Boschman
2 Januar 2023

Heerlijke sushi! En ze houden zich aan hun bezorgtijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carlo
29 Dezember 2022

Duurde helaas erg lang voordat we de bestelling binnen hadden, maar was wel erg lekker.. ik hoop dat het de volgende keer wat sneller kan.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Carlo, Bedankt voor de feedback. Helaas kunnen bestellingen vertragingen hebben, op drukkere momenten. Vele mensen bestellen op of voor dezelfde tijdstippen. Bezorgers doen hun best om bestellingen op tijd te bezorgen. Zie bijv. hierboven👆 Misschien kunt u de volgende keer proberen voor de spits te bestellen. Dan heeft u het ook eerder in huis.

BC
26 Dezember 2022
Margaret Bruinsma
26 Dezember 2022
Margit
25 Dezember 2022
BART
25 Dezember 2022

goede kwaliteit, prima op tijd en correcte correspondentie mbt bevestiging etc. 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique van Lee
25 Dezember 2022

Het was weer lekker!!!

Bouwman
25 Dezember 2022

Ontzettend goede service. In hoe ik aan de telefoon te woord werd gestaan, hoe van te voren de bestelling online geplaatst kon worden voor kerstavond. etc. HĂ©Ă©rlijk gegeten! Onze complimenten!

Jannie Schouten
25 Dezember 2022

Het eten en de bezorging waren uitstekend

E.
25 Dezember 2022

Heerlijke sushi, absoluut de beste uit Oss. Wij blijven vaste klant.

Marcel van de Vondervoort
24 Dezember 2022

Heerlijk, we hebben weer genoten.

Hielke theunisse
24 Dezember 2022

Wauw. Wat ontzettend lekker was gisteren ons eten.

B. Boerboom
24 Dezember 2022

Het was heerlijk

Evi
22 Dezember 2022

Super lekkere Sushi! Heel netjes dat we 2 sushirollen gratis kregen bij onze grote bestelling.

Sandra
22 Dezember 2022

De lekkerste sushi, op tijd bezorgen blijft wel een dingetje. Als dat nou ook eens zou lukken, dan zou dat helemaal top zijn!

Jolande
22 Dezember 2022

Ik had hoge verwachtingen ,maar hier is niet aan voldaan het was vrij smaakloos en de noodles niet lekker zelfs! Veel teveel betaald voor wat er geboden is zelfs met 15% korting !!

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Helaas kunnen wij niet aan ieders smaakwensen voldoen. Maar als u erg zout bent gewend, dan is dit misschien ook niks voor u, althans de gerechten die u had gekozen dan. Jammer.. de volgende keer beter.

Charis
20 Dezember 2022

Erg blij dat we hier besteld hebben. De vaste tijd is stipt aangehouden en het eten was geweldig

Mirte Van der heijden
18 Dezember 2022
Anoniem
17 Dezember 2022

Altijd lekker en vriendelijk bezorgd

Edith
14 Dezember 2022

heerlijk eten en snelle bezorging!

Vincent Z.
11 Dezember 2022

Eten was heerlijk. Jammer dat er een verwachting wordt gecreëerd wat betreft levertijd. Uiteindelijk ruim halfuur later dan de tijd van de bevestiging. Ook na 20 minuten telefonisch onbereikbaar. Je maakt je dan zorgen.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Vincent, bedankt voor de feedback. Met slechte weersomstandigheden en zieke bezorgers kan het heel soms helaas wat uitlopen. Ongeachte de omstandigheden de jongens doen hun uiterste best om de bestellingen op tijd te bezorgen. Als de bezorgers het heel druk hebben, betekent niet dat de rest niks te doen hebben. Niet dat we de telefoon expres niet opnemen, maar stellen op bepaalde drukke momenten de prioriteiten. Excuses voor het ongemak en danken voor het begrip!

Jennifer
8 Dezember 2022
Danny
4 Dezember 2022

Wederom van top kwaliteit en snelle bezorging. Wel helaas al 3e keer op rij dat de verkeerde sesamsaus meegeleverd word waardoor het voor mij persoonlijk minder lekker is.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Hi Danny! Bedankt voor de feedback. Excuses voor het ongemak! Dit is onderling opgelost.

Margaret Bruinsma
3 Dezember 2022

Heerlijk gegeten. Prima op tijd

Annemiek
3 Dezember 2022
Anne
1 Dezember 2022

Heerlijk ! Jammer dat de portie wat aan de kleine kant was. Mag best een grotere portie zijn.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. ‘Heerlijk’ 👈 daar gaat het om! Bij ons staat kwaliteit boven kwantiteit. Pokebowl-oss.nl hebben grotere bowls, maar daar hangt wel weer een ander prijskaartje aan 😉

van Dinther
1 Dezember 2022

Bezorgen was op tijd en presentatie van de gerechten was uitstekend. De gerechten waren zeer smakelijk met name de Surf en Turf roll en de Flamed nigiri box. Klein minpuntje waren de vlees spiesjes. Het vlees hiervan was zeer taai en niet van het stokje te eten. Desalniettemin heerlijk gegeten.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Normaliter hoort dat niet zo te zijn. Hoogstwaarschijnlijk te lang gebakken. Excuses voor het ongemak!

Nessy
29 November 2022

Weer heerlijk gegeten..

Menno
27 November 2022

Top heeelijk topkwaliteit!!!!!!!

Kevin
27 November 2022
Ton
26 November 2022

Heerlijke sushi, fijne smaken, hoge kwaliteit. De beste sushi van Oss!

Annemiek
26 November 2022

Constante goede kwaliteit. Heerlijk

Melissa
24 November 2022
agnes brakel
21 November 2022

smaak van vlees was heerlijk, alleen miste ik rood krokant randje, gebakken rijst ook heerlijk

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Agnes, bedank voor uw feedback. Helaas heeft onze cha siu dat rood randje niet. Waarom niet? Omdat wij géén kleurstoffen toevoegen om het vlees zo rood te krijgen. Het vlees heeft dus zn natuurlijke kleur ;)

Bart
19 November 2022

Heerlijk eten en (altijd) op tijd

Liane
19 November 2022

Lekkere sushi, op tijd geleverd.

Jackie
14 November 2022

Weer heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Buul
13 November 2022

We hebben Tom Ka kay soep besteld die zo pittig đŸŒ¶ was dat het niet te eten was. Jammer dat het de smaak zo overheerste dat de rest niet echt lekker meer was

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Onlangs hebben wij een extra optiekeuze toegevoegd bij de soep. U kunt dan nu kiezen voor extra pittig. De soep zullen wij dan wat milder maken.

Jan Jongbloed
12 November 2022

Houden zo: exact op afgesproken tijd - zeer smaakvolle gerechtjes - assortiment wisselt voortdurend dus er zit altijd wel iets nieuws bij - prijs-kwaliteit als altijd erg goed - beste Japanse keuken in het Maasland (en daarbuiten).

Mandy
9 November 2022

Nette bezorging en superlekker zoals altijd!

Sandra van Erp
9 November 2022

Wij hebben ontzettend lekker gegeten en het was ook voldoende! Complimenten! Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miranda van Sommeren
30 Oktober 2022
Dennis
30 Oktober 2022

Heerlijk als altijd! 😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique van Lee
28 Oktober 2022

Het was weer lekker!!

Franka van Herwijnen
21 Oktober 2022

Hele lekkere sushi en sashimi, aanrader. We gaan ook zeker vaker gebruik maken van de aanbieding op donderdag!

Sjannie
20 Oktober 2022
Netty Steenbruggen
15 Oktober 2022

Zeer goed zoals altijd!

Zorro
12 Oktober 2022

Beter vind je echt niet in Oss Toppppppp

Zorro
12 Oktober 2022

Echt HEEELIJK

Patrick
4 Oktober 2022

Snel en weer van geweldige kwaliteit. Je merkt gewoon dat hier goede sushi word gemaakt en niet word bezuinigd

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback Wij zullen zeker niet bezuinigen op de kwaliteit en ingrediĂ«nten van onze gerechten.. Onze klanten betalen er immers voor 👍

M van Leeuwen
4 Oktober 2022

Besteld Pokebowl tonijn, smaak perfect, bezorging ook mooi op tijd. Nu 2 x in week pokerbowl besteld en onze bevinding is dat er te weinig tonijn en zalm aanwezig is. Te kostbaar voor alleen wat rijst en maĂŻskorrels.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Door inflatie is helaas alles zo in prijs gestegen. Uiteindelijk hebben wij er ook last van. Hierdoor zijn wij ook genoodzaakt onze prijzen te verhogen. Vooral de prijzen van de verse tonijn zijn erg gestegen in de afgelopen maanden. De visboeren moeten ook nog een boterham mee kunnen verdienen, toch? U moet eigenlijk wel alles opnoemen wat er in de pokebowl zit; tonijn, sushi rijst(moet gekookt worden en bewerkt worden MET ingrediënten), mais, komkommer, cherry tomaat, edamame bonen, chuka zeewiersalade, sesam en overige kruiden, avocado en personeelskosten! Als U het voor een lagere inkoopprijs kunt maken, dan nemen wij het van u af ;) Veel voor weinig is niet meer van deze tijd..

Jacqueline van Zonsbeek
3 Oktober 2022

Dit is echt heerlijk eten! En leuke acties 😀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roger
29 September 2022

Zoals altijd overheerlijk. Veruit de beste sushi van Oss.

Sanne
28 September 2022

Weer heerlijk en super vers, zoals altijd!

Daphne Thijssen
26 September 2022

Zoals altijd heerlijk en op tijd đŸ‘ŒđŸŒâ˜ș

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robbie
25 September 2022

standaard eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

?

Saar
25 September 2022

Altijd snel geleverd en ontzettend goede kwaliteit. Heerlijk!

Kris Nicholls
23 September 2022

On time, excellent food!

Monique van Lee
23 September 2022

Ontzettend lekker gegeten! TOP Tanuki!

Jacqueline van Zonsbeek
21 September 2022

Heerlijk eten! Alweer en als dit zo blijft nog vele keren meer!

Lars
18 September 2022

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vivian
18 September 2022

1. Super lekker eten. 2. Bezorging op tijd.

Maud
16 September 2022

Bij pokebowl hóórt gewoon wasabi en soja saus......jammer dat dit er niet standaard bij zit. De Tom ka kai soep veelste pittig, en ik ben toch écht wel wat gewend ( ben met een indo samen )

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Bij sushi ‘kan’ evt soja saus en wasabi erbij horen, maar bij pokebowls niet. Anyway bij een frietje zit toch ook niet standaard mayo bij.. Tom ka kai soep hoort pittig te zijn,,enne..als je met een indo bent moet je juist tegen pittig kunnen of nie?! Dus..we snappen je verhaal eigenlijk nie helemaal meerđŸ€” Btw een indo is ook wel ff wat anders dan een Thai 😉

Lieke Jansen
15 September 2022

Tanuki heeft de lekkerste sushi!

Mirjam
15 September 2022

Over heerlijk.

Marina
12 September 2022

Was zoals gewoonlijk weer heerlijk en optijd geleverd, is een aanrader!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.G.Steenbruggen
12 September 2022

Heerlijk!

Sjannie
12 September 2022
PP
11 September 2022
Willems
10 September 2022
Martens Brechtje
9 September 2022

Heerlijk gegeten weer! Bezorging was mooi op tijd. Kwaliteit goed: super vers en mooie stukken vis. Alleen de Tom Kha Kai soep was helaas veel te pittig.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. De pittigheid van deze soep zullen ze in Thailand 'mild' beoordelen haha ;D

Michiel van Galen
8 September 2022

Lekker eten en prima prijs/kwaliteit.

Denise
5 September 2022

Snelle bezorging en zoals altijd heerlijke sushi!

Vivian
4 September 2022

MENU TANUKI EXPRESS: keuzemenu B super lekker. Top keuze!

Marianne reijman
1 September 2022

Altijd prima bij tanuki

Vera
31 August 2022

Voor het eerst deze Asian gerechten. Vooral de curry was erg lekker.

Liane
31 August 2022

Lekker en volgens afspraak

Inge
28 August 2022

Iedere keer weer is de sushi van Tanuki een echt feestje. Heerlijk van smaak en ook altijd dezelfde hoge kwaliteit. En de bezorging is ook echt stipt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dany
26 August 2022
S.
25 August 2022

Beste sushi uit Oss! Vers en lekker!

Marina
22 August 2022

Het was heerlijk en super snel hier!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H. de Jong
22 August 2022

Snel en accuraat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
20 August 2022

Zoals altijd prima kwaliteit

Lonneke
19 August 2022

Super lekker!!

Lonneke
2 August 2022

Super lekker ! Makkelijk te bestellen en netjes op afgesproken tijd bezorgd.

Theo van Kreij
2 August 2022

Kwaliteit eten voor herhaling vatbaar

Marianne
2 August 2022

Wederom waren de sushi’s verrukkelijk. Altijd een feestje om ze bij Tanuki te bestellen!!

Roy Thonson
1 August 2022
Frans
25 Juli 2022

Lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danielle
24 Juli 2022

Heerlijk gegeten, altijd goed van kwaliteit. Ik moest bij het ophalen wat langer wachten dan normaal. 2x gebeld op het belletje voor, maar niemand te zien. Uiteindelijk na 10 min naar boven gelopen en toen gingen ze het klaarmaken. Prima.

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Danielle, Bedankt voor de feedback. Waarschijnlijk werd de eerste belletje niet gehoord. Excuses daarvoor! Daarom vragen wij ook men om tweemaal op het belletje te drukken.

Suzanne
23 Juli 2022

De lekkerste sushi en snelle en vriendelijke bezorging. Geweldig genoten weer.

Emile
23 Juli 2022

Vers, goed warm en lekker. Grote prima đŸ‘đŸŒ

Lidy
22 Juli 2022

Verrassend het nieuwe gerecht Wui Wo en ook de Yaki Tori en Ebi Furai met de noedels en de Miso soep waren heerlijk. Bestelling werd prima op afgesproken tijd bezorgd. We bestellen zeker snel weer.

Peter Gielis
18 Juli 2022

Prima prijs kwaliteit verhouding. Tijd tussen bestellen en bezorgen is prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
17 Juli 2022

Menu B genomen was voldoende voor 3 personen zeer gevarieerd en smakelijk. Een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marlon
14 Juli 2022
Fred Mulder
11 Juli 2022

Ervaren sushi eters waren zeer te spreken over de kwaliteit en de gevarieerde samenstelling van de 2 door ons bestelde schalen.

Nick rust
8 Juli 2022
Zzzushidushi
6 Juli 2022

Perfecte kwaliteit Perfecte bezorging Perfecte sushi

Zzzzushiii
6 Juli 2022

Heel erg goed Beste van Oss

Isabel
3 Juli 2022
Joyce
3 Juli 2022
W
1 Juli 2022

De bezorgster was voor de afgesproken tyd er al Het eten was super lekker

Willems
29 Juni 2022
Zakiya Shekho
28 Juni 2022

Altijd erg lekker en super vers!!❀

M Ploegmakers
19 Juni 2022
M. Vermeulen
18 Juni 2022
anoniem
17 Juni 2022

Altijd op tijd, vaak zelfs vroeger. Heerlijke sushi. Breed assortiment.

Daphne Thijssen
12 Juni 2022

Zoals altijd heerlijke sushi. Hoefde dus ook niet lang na te denken toen ik de melding kreeg dat er sushi voor 50% korting besteld kon worden đŸ„°đŸŁđŸ’Ż.

Gmc
11 Juni 2022

Sneller dan verwacht bezorgd door keurige en bijzonder vriendelijke bezorger. Producten van goede kwaliteit en lekker!

Kevin
7 Juni 2022

Altijd goede en snelle leveringen. Ook de sushi is van uitstekende kwaliteit

Mandy
5 Juni 2022
Ronald
5 Juni 2022

Super lekker gegeten !! De beste van Oss e.o.!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hlm
3 Juni 2022
Veldksmp
30 Mai 2022

Heerlijk eten, keurig verpakt. Snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daphne Thijssen
29 Mai 2022

Altijd heerlijk en op tijd đŸ™đŸ»đŸ’Ż

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tonnie
29 Mai 2022

Alles prima geregeld. Precies op tijd en fantastisch lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy Overdevest
27 Mai 2022

Vandaag de nieuwe carpaccio sushirol geprobeerd. Omg wat is die lekker. Een aanrader. En zoals altijd hele grote rollen en super verse sushi rijst !!

Joost
27 Mai 2022

Het was weer genieten

Gert-Jan
26 Mai 2022

Vond de poke bowl niet zo was gewoon Klein en karig jammer dat je hem niet zelf kan samenstellen en het formaat kan kiezen

Antwort von Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Gert-Jan, bedankt voor de feedback. U mag ten aller tijde aangeven wat u niet echt niet lust en/of niet mag hebben ivm allergie. Wilt u de ingrediënten zelf kiezen, dan verwijzen wij u naar pokebowel-oss.nl

Linda
25 Mai 2022

Loes Erisman
25 Mai 2022

De sushi was weer heerlijk'

Annie Mels
24 Mai 2022

Altijd super verse en lekkere sushi ! Wij bestellen er al jaren 😊

Ariënne
22 Mai 2022

Heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tonnie van der Aa
22 Mai 2022

Fantastische service. Uitstekende kwaliteit

Jeroen
22 Mai 2022

Was heerlijk

Niels
20 Mai 2022

Top

Kris Nicholls
20 Mai 2022

Excellent food and quality, delivery was even quicker than exy

.
16 Mai 2022

Eten goed bezorging zoals afgesproken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
15 Mai 2022

We hebben weer fantastisch lekker gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilona
14 Mai 2022

Precies op de minuut op tijd. En heerlijk zoals altijd.

Anoniem
14 Mai 2022
Jan Jongbloed
9 Mai 2022

Zoals altijd: vets, geweldige smaken, gevarieerd.

Kuijf
8 Mai 2022
Emma
8 Mai 2022

Eten was heel goed, ook mooi warm en op tijd bezorgd.

Roger
6 Mai 2022

Wel vaker een pokebowl gegeten maar geen enkele daarvan kan tippen aan die van Tanuki.

Daniel
1 Mai 2022
Nicole Driessen
30 April 2022

Het was verrukkelijk. Lekker verse gerechten. Het smaakt erg goed. Echt een aanrader.

Steenbruggen
27 April 2022

Het was heerlijk en verzorgd zoal altijd.

Liesbeth
25 April 2022
Sabien
10 April 2022

Bestelling heb ik opgehaald. Stond al netjes klaar met potjes gember, wasabi en soja met eetstokjes. Vriendelijk personeel. Heerlijke sushi’s!!!

Tonnie van der Aa
10 April 2022
Mandy
8 April 2022

Het was weer heerlijk!!!

Bert
7 April 2022

Goede service bij afhalen. Heerlijke poke bowl.

Daan
7 April 2022

Goede kwaliteit Sushi en netjes op tijd geleverd! Fijne bestalapp

Anja
7 April 2022

Heerlijk eten!

Annemiek
6 April 2022

Noedels met beef en heerlijke sushi.

V balveren
3 April 2022