Beoordelingen van Asian & Sushi Express - Tanuki Oss

Recente recensies

5.0
.
16 mei 2022

Eten goed bezorging zoals afgesproken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric
15 mei 2022

We hebben weer fantastisch lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
14 mei 2022

Precies op de minuut op tijd. En heerlijk zoals altijd.

Anoniem
14 mei 2022
Jan Jongbloed
9 mei 2022

Zoals altijd: vets, geweldige smaken, gevarieerd.

Kuijf
8 mei 2022
Emma
8 mei 2022

Eten was heel goed, ook mooi warm en op tijd bezorgd.

Roger
6 mei 2022

Wel vaker een pokebowl gegeten maar geen enkele daarvan kan tippen aan die van Tanuki.

Daniel
1 mei 2022
Nicole Driessen
30 april 2022

Het was verrukkelijk. Lekker verse gerechten. Het smaakt erg goed. Echt een aanrader.

Steenbruggen
27 april 2022

Het was heerlijk en verzorgd zoal altijd.

Liesbeth
25 april 2022
Sabien
10 april 2022

Bestelling heb ik opgehaald. Stond al netjes klaar met potjes gember, wasabi en soja met eetstokjes. Vriendelijk personeel. Heerlijke sushi’s!!!

Tonnie van der Aa
10 april 2022
Mandy
8 april 2022

Het was weer heerlijk!!!

Bert
7 april 2022

Goede service bij afhalen. Heerlijke poke bowl.

Daan
7 april 2022

Goede kwaliteit Sushi en netjes op tijd geleverd! Fijne bestalapp

Anja
7 april 2022

Heerlijk eten!

Annemiek
6 april 2022

Noedels met beef en heerlijke sushi.

V balveren
3 april 2022
Willems
2 april 2022

Heerlijke sushi’s 🍣

Daphne
31 maart 2022

Altijd heerlijke goede sushi! Mijn jongste zoontje liep mee naar de deur en riep tegen de meneer die bezorgde: Dank u wel.. en heeft vervolgens 10 minuten staan stuiteren zo blij was hij dat ik sushi had besteld bij die meneer 🙏🏻🥰.

Hanneke
31 maart 2022

Toppie! Vlotte bezorging! En heerlijk vers zoals altijd. Ga zo door en bedankt!

Celine
29 maart 2022

Héérlijk gegeten, lekker en verse groenten, Thai Red Curry Kip / Chicken

Mandy
27 maart 2022

Voortreffelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Walter
27 maart 2022
A Hartjes
22 maart 2022

Super lekker

Daniel
20 maart 2022
Janssen
18 maart 2022

Het duurt soms wel wat langer, maar dat wordt keurig vooraf aangegeven. Het wachten is het daarnaast echt waard! Lekkerste sushi van Oss!

Roberto
14 maart 2022

Was lekker en ruim voldoende, echter teveel en daardoor niet aantrekkelijk in de goed gesealde bakjes.. De vis een aanrader !

D Vermeulen
13 maart 2022

Super lekker menu en erg snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans & Martine
13 maart 2022
Ineke Picavet
12 maart 2022

Het keuzemenu voor 2 a 3 pers voor het eerst besteld en erg tevreden hierover , ruim genoeg en goede kwaliteit

Koen Ven, van de
12 maart 2022
theo van der donk
10 maart 2022

sushi was prima, edoch diamanthaas viel tegen, veel te taai

.
10 maart 2022
Pieter
9 maart 2022

Heerlijk eten! Bedankt voor het niet aanbellen! Nu heeft de kleine heerlijk door kunnen slapen en wij hebben lekker gegeten!

Rian
7 maart 2022
vincent arpa
5 maart 2022
Jacqueline van Zonsbeek
2 maart 2022

Heel erg lekker! Mooie nieuwe site👍

Richard Uijlen
1 maart 2022
Fran de Kort
1 maart 2022
Kim van Duijnhoven
28 februari 2022

Heerlijk gegeten

Kees van de Breevaart
28 februari 2022

Bezorger kwam keurig op de afgesproken tijd en alles was prima op temperatuur. Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennefer
26 februari 2022

Dit keer extra pittige Gon Bao besteld. Ze waren weer heerlijk! Perfect op tijd bezorgd door een enthousiaste bezorger. Geweldig! Tot de volgende keer weer.

Petra
26 februari 2022
C vd velden
25 februari 2022

Sushi was goed, wok was vele malen minder dan verwacht. For Nam was droog en niet lekker.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Helaas de laatste keer wat minder vette buikspek aangeleverd gekregen, waardoor het vlees na het grillen wat mager en droog wordt. Wij zullen ons best doen om weer de juiste buikspekken binnen te krijgen. Excuses voor het ongemak

Gert
23 februari 2022

Alles weer perfect zoals altijd. 1 punt van opbouwende kritiek. We hadden gebruik gemaakt van de actie van een gratis sushirol. Nr 3(kip). Deze had niets te maken met de kwaliteit die we van jullie gewent zijn. Droge kip en niet op smaak. Wij waren gewoon tevreden dus de opmerking is meer als feedback bedoeld.

Mirjam
21 februari 2022

Ga zo door! We blijven genieten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Willemsen
20 februari 2022

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennefer
20 februari 2022

Het eten was ruim op tijd, zelfs 10 minuutjes voor de aangegeven tijd. We waren nog nèt niet thuis aangekomen dus we werden netjes gebeld door de bezorger die zich zorgen maakte over de kwaliteit als wij te laat thuis zouden komen. De bezorger had het eten daarom netjes weggezet beschermd tegen de regen. Wat een top-service!! De kwaliteit van het eten was weer geweldig zoals altijd. Heeeel hartelijk dank en tot volgende week weer. 🤩

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Rossum
20 februari 2022

Helaas door drukte op zaterdag een kwartier te laat. Verder een extra flesje soja bestelt van 150 ml van 4,50 euro. Zat er niet bij. Gebeld naar bezorger. Die stond ons netjes te woord, maar die kwam na t bellen met de baas met het verhaal dat er extra zakjes bij waren gedaan ..? 7 zakjes van 10 ml … komt natuurlijk niet overeen. Die zakjes zitten er altijd al bij, dus benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Kwaliteit van het eten overigens altijd goed. Bestellen altijd hier, nog nooit problemen gehad verder.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Miranda, bedankt voor uw feedback. Ten eerste onze excuses voor de misverstand met de soja saus. Er was verkeerd begrepen dat het niet om zakjes ging, maar om een flesje soja saus. Dit was tijdens de communicatie met de bezorger niet verteld, het ging enkel maar over ‘extra’ soja saus.. Uiteraard zullen wij dit zo gepast mogelijk gaan oplossen. Wij zullen op zsm op uw mail reageren.

Michiel van Galen
19 februari 2022
Corien
19 februari 2022

Bezorging perfect op tijd en het eten zo als gewoonlijk erg lekker.

Jan
19 februari 2022

Zo als altijd heerlijke sushi, en perfect op tijd bezorgd.

vincent
15 februari 2022

Rijst was vrij droog en veel sushi druipte in saus. ook beviel ons sushi met augurk als slechte combinatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de sushi ‘met’ saus niet in de smaak viel. U zou de volgende keer sushi kunnen kiezen waar geen saus op zit en/of vragen de sushi zonder en/of saus apart te leveren. Altijd mogelijk! Sorry maar helaas hebben wij geen enkel sushi met augurk 🤨

SMIT
14 februari 2022

Goede bezorging prima optijd en zoals altijd was het weer heerlijk

Xxx
14 februari 2022

Fantastisch!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
13 februari 2022

Helemaal top, goed warm en crispy.

Marlon
13 februari 2022
anoniem
12 februari 2022
van den Akker
11 februari 2022

Heerlijke sushi, bezorging keurig op tijd.

Adriaan Kleemans
9 februari 2022

Superlekker die Asian Thai curry shrimp schotel, met korting omdat ik zo vaak bestel. Het is een toprestaurant!

Martijn Janssen
6 februari 2022

De sushi (zalm, paling) en de noodles waren weer top. Bezorging perfect op tijd.

Niels
6 februari 2022
Daphne
1 februari 2022

Ik zou meer dan 5 sterren ⭐️ willen geven aangezien ik dat normaal al doe maar vandaag verdient er wel 10! Had de bestelling in de app gezet en moest iets veranderen (kinderen 😅🙈) in de bestelling dus betaling geannuleerd. Producten toegevoegd/gewisseld en bestelling geplaatst, bleek bij bezorging dat de code van de FREEROLL1 niet doorgekomen was. Maar die werd nagebracht echt zo lief! Kids super happy… dus mama ook ☺️💯🙏🏻.

Monique van Ham - van Vugt
30 januari 2022
K.
30 januari 2022

De sushi was super! De soep was mega zuur nog nooit zo meegemaakt !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste K, bedankt voor uw feedback. Inderdaad hebben wij dit ook nooit eerder meegemaakt/gehoord. Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling/kok. Het is middels in een privé bericht gepast opgelost.

Bas
29 januari 2022

Heerlijk gegeten

Tinus
27 januari 2022

Het was weer verrukkelijk!

A kerkhofd
25 januari 2022

Het was jheerlijk!

Frank Walk
24 januari 2022
Adriaan Kleemans
24 januari 2022

Werkelijk werkelijk superlekker die spicy curry garnalen schotel, en de bediening is ook geweldig !

Daniel
23 januari 2022
Daphne
23 januari 2022

Het was weer erg lekker… hebben er wel ff op moeten wachten van bestellen tot bezorging maar goed dat is te verwachten op een zaterdag met zulke lekkere sushi.

V
21 januari 2022

Vond de pokebowl zalm niet lekker , volgens hun had ik de naturel zalm moeten bestellen, deze was met mayonaise gemarineerd...de vieste pokebowl die ik ooit op heb ..misschien is de naturel wel

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste V., bedankt voor de feedback. Inderdaad had u zelf de verkeerde besteld. Het staat duidelijk vermeld dat het met wasabi-mayo is. 🤔 Iets wat U niet ‘lekker’ vindt, betekend niet dat het ‘vies’ is! Idd de volgende keer maar eens de ‘naturel’ nemen.

Niels
20 januari 2022
Arthur
19 januari 2022

Top, ik krijg altijd veel te veel Soja...hahah, maar die geef ik tzt dan wel weer terug.

Jacques van Ekeren
19 januari 2022

Uitstekend en goed warm eten

Lars
18 januari 2022

Top eten en snel bezorgd

I. Kersten
17 januari 2022
Sanne Resubun- van Ooijen
16 januari 2022

Altijd super lekker en altijd op tijd! Beste sushi van Oss en altijd vriendelijke bezorgers. Ik ben fan!

vanA
15 januari 2022
Annemarie Hartjes
15 januari 2022

Super goede kwaliteit

Zakiya
13 januari 2022

Heerlijkkkkkkkkk!!!!!!!

Jan Jongbloed
10 januari 2022

Zoals altijd: keurig op tijd, precies de bestelde gerechten, kakelvers en smaakvol. Zonder enige twijfel: Tanuki is in het Maasland (en omstreken) het beste adres voor uitstekende sushi!

MH
9 januari 2022

Wederom erg smaakvol!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M van Sommeren
8 januari 2022

Heerlijke sushi besteld! Lekker vers gemaakt

Joey Schaufeli
8 januari 2022

Zoals altijd was het eten excellent. Bezorging is ook gewoon goed.

Brigantino
8 januari 2022
Sloot
8 januari 2022

goede app en adm en afwikkeling heerlijke sushi en afleveren tijd wordt prima aangehouden 👍👍😀

Vincent Arpa
8 januari 2022

Altijd top!

Paul
7 januari 2022

Was weer heerlijk

Kris
7 januari 2022

Was an hour later then it said in the email and the warm dish was cold. Quality of sushi was very good as always.

EJ
7 januari 2022

Op tijd en weer erg lekker!

Anne
5 januari 2022

Bezorging was wat aan de late kant, maar er werd ook een richttijd gestuurd. Het eten maakte het goed, het was nog goed warm en erg lekker!

Hans Pegt
2 januari 2021

Beste sushi uit de omgeving. Ik kom er speciaal voor uit Uden

Carlo Janssen
2 januari 2021

Jammer dat er mayonaise over de kobe roll zat!! Advies: niet meer doen, zonde van de paling! Rest bestelling was goed!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Carlo, bedankt voor de feedback! Zullen wij tegen onze nieuwe collega zeggen. Excuses!!

Kees van de Breevaart
2 januari 2021

Bezorger was keurig op tijd. Alles oké met de bestelling, heerlijk gegeten!

Geertje
27 december 2021

Eten was weer erg lekker.

Daphne
26 december 2021

Geweldig lekker zoals altijd. En zelfs nu met de kerst drukte maar 45 min wachten tot bezorging van een redelijk grote bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kanters
26 december 2021

Helaas, deze keer erg slecht . Normaal erg te vreden ,maar het eten was niet vers ,veel eten besteld maar voorlopig niet meer hier . De rijst was niet vers ,en ook was de vulling koud wat warm hoort te zijn ,erg teleurgesteld. De kortingcode kerst werkte ook niet ,daar nog een opmerking overgeplaats, maar geen reactie op gehad . Dus voor ons was het geen lekker eten .

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Erg vervelend om te horen dat het niet naar wens was. Sushi rijst koken wij daadwerkelijk elke dag opnieuw. Dus wij weten niet wat er 'niet vers' was. Actiecode 'Kerst' was enkel geldig op de Kerst-gerechten van restaurant Tanuki en niet voor Tanuki Express. Het is duidelijk aangegeven ;)

Eefje
25 december 2021

Beter dan dit kan gewoon niet. Het eten is gewoon fantastisch!!

E.
25 december 2021
Mascha
25 december 2021
Jacq van Ekeren
24 december 2021

Ze zijn heerlijk maar niet helemaal vers helaas

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Niet helemaal vers?? Iedereen heeft kapotte handen van het fileren van verse vis!

Tatie
21 december 2021

Ik was vergeten waarom ik niet meer bij jullie bestelde. Kwaliteit is zwaar minder geworden. Noodles veelste gaar, geen smaak aan de saus, zuinig met vlees. Nee was niet tevreden.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Waarschijnlijk omdat de andere het niet beter deden 🤔

Rian
19 december 2021

Lekker, iets te laat maar zat kroepoek bij. Die we niet hadden besteld, dus erg netjes

Niels
18 december 2021
Adriano Kleemans
17 december 2021

Lekkerder kan niet! De beide shrimp garnalen schotels gehad. Echt super. Gemakkelijk bestellen, effe ophalen en smullen maar

Martijn Janssen
15 december 2021

De beste sushi van Oss. Heerlijk.

Marlies Ritzen
13 december 2021
L
10 december 2021

Lekkerste sushi in Oss.

Anoniem
5 december 2021
Niels
5 december 2021

Wederom top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fr Oomens
5 december 2021
Bas
2 december 2021

Altijd weer overheerlijk vers gemaakt super

Hermans
1 december 2021

Alles lekker

SMIT
28 november 2021

Kan zeggen met een gerust geweten. Dat ze zeker prima eten bezorgen Kan het iedereen aanbevelen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martens Brechtje
27 november 2021

Smaak was erg goed! Ik kreeg er ook nog extra zakjes soyasaus en wasabi bij omdat ik die niet besteld had en er vanuit ging dat dit erbij zat. Erg aardig! Helaas was de tomaat niet vers. En zat er erg weinig zalm op de poke bowl. Ze waren afgeprijsd, ik hoop niet dat door de prijsdaling er minder zalm op gedaan is.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Dat zou niet mogen. Alles wat in de aanbieding is blijft altijd hetzelfde formaat en/of inhoud hebben. De cherry tomaatjes zijn in zeker weten vers en goed. Hoogstwaarschijnlijk door deze te snijden zijn ze uit elkaar gegaan door het aan drukken van de deksels. Wij zullen dit kortsluiten met de desbetreffende afdeling en zullen dit gaan oplossen met u in een pb.

Daphne
24 november 2021

Altijd zeer tevreden over onze bestelling. Kwaliteit, prijs en wat je ervoor krijgt is echt om blij van te worden. Weer heerlijk gegeten!

Ton
22 november 2021

Kwaliteit was prima. Zeker voor herhaling vatbaar. De bestelling werd keurig en op tijd bezorgd. Na de bestelling via de website werden we keurig gebeld om de bestelling te bevestigen. Top!

Marleen
22 november 2021

Lekkerste sushi uit Oss. Prijs iets hoger, maar dat is het 100% waard. De mestlovers box is echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

freddy van der Wijst
21 november 2021

kwaliteit was super en de bezorging ook top geregeld

Petra
19 november 2021

Heerlijk

Bernadet
19 november 2021

Echt Mega lekker en vers

Noud
18 november 2021

Bestelde blikje cola ontbrak.

Marissa
18 november 2021

Zoals altijd, heerlijk! Vers , goede ingrediënten, gewoon top! Bedankt weer!

Agro
16 november 2021

Heerlijke sushi en wokschotels

Daniel
14 november 2021
Netty Steenbruggen
14 november 2021

Zeer goed!

Kris
13 november 2021
Jeroen
13 november 2021

Weer goed, zoals altijd.

Anne
11 november 2021
Siggy
7 november 2021

Zoals altijd: heel erg lekker en dit keer ook nog snel bezorgd. Dankjewel!

Daphne
7 november 2021

Heerlijke verse sushi. En je krijgt ook mooie goede grote rollen. Echt waar voor je geld.

Martijn Janssen
6 november 2021

Beste sushi van Oss.

Ioanna
4 november 2021
Jurgen van Zuijlen
1 november 2021
Mirjam
31 oktober 2021

Weer supper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veldkamp
30 oktober 2021

Lekker eten, de bezorging was keurig. De maaltijd was zeer verzorgd

Marieke van den Heuvel
30 oktober 2021

Heerlijke softshell crab- en California rolls en sashimi, yaki tori en gyoza kip, ultiem om iets te vieren.

Amelie van Rossum
28 oktober 2021
Iris van Dinther
27 oktober 2021

Overheerlijke Tanuki Super de Luxe Box en een Crispy Chicken roll. Keurig op tijd thuis bezorgd en smullen maar !

Natasja
26 oktober 2021

Altijd goed

Pascale
24 oktober 2021
M peters
24 oktober 2021

Top Sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smeetd
24 oktober 2021
Sanne
24 oktober 2021

Heerlijke sushi, iedere keer weer genieten

Lieke
23 oktober 2021
Marcel
19 oktober 2021
Nm
17 oktober 2021

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte pokébowl gezien, het is triest dat je bij Tanuki 9 euro betaald voor een bak rijst met een paar sliertjes wakame, de sojabonen moet je zoeken en de kip is er overheen gevlogen volgens mij. Als je daar dan een opmerking over wil maken, dan zetten ze je gewoon 5 min in de wacht omdat ze met " een klant" bezig waren! Wat ben ik dan? Nooit geen Tanuki meer voor ons

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Wij hebben eerlijk waar weinig tot geen klachten gehad over onze pokebowls dat het te weinig is voor het geld. Wat verwachten wij voor €9,-?! Dat er een kilo zeewier en boontjes erbij zitten? En dat je met 1 pokebowl het hele gezin mee kan voeren en/of er twee dagen van kunt eten.. Wat is het probleem als er iemand hier wordt geholpen en u belt, en er wordt dan netjes gevraagd; “een moment geduld” 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️ Wij vinden het erg jammer maar zulke klanten…helaas dan.

Marleen
17 oktober 2021

Heerlijke sushi, de meatlovers box is echt een aanrader

Harry van Onna
17 oktober 2021

Hooyin. De nieuwe rol met tonijn, zalm en garnaal topping is voortreffelijk, echt een topper 😋

Ilsen
14 oktober 2021

Altijd lekker!

Marissa
12 oktober 2021

Heerlijke verse sushi!

Lidy
10 oktober 2021

Zoals altijd heerlijke gerechten en vriendelijke bezorging op afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amy
10 oktober 2021

Netjes op tijd bezorgd en alles smaakte weer helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
10 oktober 2021
A Kerkhofs
10 oktober 2021

Tanuki blijft voor mij nr.1 in alle opzichten

Kris
7 oktober 2021
Ans van Zanten
7 oktober 2021
Ellis
7 oktober 2021
Niels
26 september 2021

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claus
26 september 2021

Altijd goed en met afstand beste sushi van Oss.

Nika
20 september 2021
Willems
19 september 2021

Zoals altijd, heerlijk en nestjes verzorgd.

Inge
19 september 2021

Heerlijke verse sushi. Je betaald iets meer maar dat proef je. We moesten er wel een uur op wachten...

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Inge, bedankt voor uw feedback. Alle gerechten worden bij ons a la minute bereid. Voor drukkere dagen/periodes zullen er dan ook helaas langere wachttijden zijn. Maar het is wel het wachten waard ;)

.
18 september 2021

Heerlijke sushi !! Bezorging top

van Gulick
14 september 2021

Het was weer heerlijk!!!

Bart
13 september 2021

weer heerlijk en smakelijk en keurig op tijd . vraag kan ik bij de Poke Bowl nat zalm ook wat extra zalm bij bestellen in de toekomst ??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Bart, bedankt voor uw feedback. Helaas hebben de verpakkingen van deze poke bowls een bepaalde inhoud. Voor grotere poke bowls (met evt uitbreidingen en/of extra's) raden wij POKEBOWLOSS.NL aan ;)

Adriaan
13 september 2021

Super super lekker eten, precies op tijd klaar bij t afhalen, smakt naar meer

Anoniem
12 september 2021
Jeroen
12 september 2021

De sushi was weer uitstekend, maar bij de hosomaki box kregen we geen zalm makis, maar dubbele komkommer makis. Dat viel dan wel tegen.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Jeroen, bedankt voor uw feedback. Wij hebben het persoonlijk netjes afgehandeld. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Ronald van der Meer
11 september 2021
Hanneke
10 september 2021

Nu eens een keer iets anders gekozen: Babi pangang, dat hadden we lang niet gegeten. Was ook een lekker gerecht. Bedankt Wendy & Hoo Yin!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Hanneke, bedankt voor de uw feedback!

Geertje
8 september 2021

Eten was op tijd en erg lekker. Alleen jammer dat nergens staat dat je geen 2 promo's mag nemen. Zo kreeg ik wel 20% korting met mijn code. Maar, geen freeroll. Dit staat nergens vermeld. Jammer.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Op onze bestelwebsite staan de ‘Free Roll’ actievoorwaarden heel duidelijk vermeld. Een van de voorwaarden luidt; - Niet i.c.m. andere acties, (spaar)kortingen en/of soortgelijke kortingscodes (dat betekend dus: of korting of een gratis rol)

Ellen
7 september 2021

Eerste keer pokebowl besteld om lekker met mijn moeder op deze warme dag van te genieten. Crispy chicken en de zalm. Allebei heerlijk! Voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Chris
7 september 2021

Gewoon perfect: supervers, heerlijk, elke euro waard, zoals ALTIJD!

Ewald
6 september 2021

Zeer ruime keuze, uitstekende kwaliteit en snelle bezorgservice. Klein puntje:stop met het minimumbedrag bij een bezorg bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Helaas blijft de ‘minimale bestelbedrag’ gelden. Het is voor een onderneming niet rendabel om voor bijv. €5,- naar de andere kant van Oss en terug te rijden. Dat dekt niet eens de loonkosten van de bezorger.. Bij afhalen is géén minimale bestelbedrag aan verbonden 😉

Christian
4 september 2021

de beste sushi in Oss, op tijd bezorgd zoals altijd !!

Janus van den Heuvel
3 september 2021

Het eten was nog goed heet en het smaakte prima!

Rita
3 september 2021
Kris
29 augustus 2021

I didn't get any chopstics with this order. Besides that everything was very good as always!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Dear, thank you for your feedback. We are very sorry that the chopsticks were forgotten. We apologize for the inconvenience.

A. v V.
28 augustus 2021
Janus van den Heuvel
27 augustus 2021

Het was heerlijk!

Rian
26 augustus 2021

De tonijn sushi was plakkerig en niet lekker. De smaak was ver te zoeken. Zijn we niet gewent. Een mail gestuurd, en niks meer van gehoord. Dit valt erg tegen. De tijd die was aangegeven klopte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Rian, bedankt voor uw feedback. Wij hebben onlangs uw mail beantwoord. Het is helaas een mailbox en geen chatbox. Het kan dus zo zijn dat wij niet direct kunnen reageren. Excuses voor het ongemak.

Fam. Janssen
25 augustus 2021

Beste sushi van Oss. Bezorgtijd is soms wat lang, maar je proeft ook dat het vers is gemaakt!

Jennefer
25 augustus 2021

Héérlijk! zoals altijd en vriendelijke en stipte bezorging. ♥️

Niels
22 augustus 2021
Lia meijer
18 augustus 2021

Bezorging was erg netjes prima op tijd. Eten was goed mooie verse producten. Ga zeker nog een keer bestellen.

Noor
14 augustus 2021
Theo de Jong
9 augustus 2021

Zoals altijd perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kris
8 augustus 2021
Netty Steenbruggen
7 augustus 2021

Fantastisch!!

Jennefer
7 augustus 2021

Perfect op tijd en heerlijk, met zorg bereid en verpakt! Bedankt weer voor heerlijke gerechten en sushi’s!

Patrick
5 augustus 2021
Frank Walk
2 augustus 2021

Goed eten niks mis mee!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
2 augustus 2021

Altijd een perfecte kwaliteit. Ik rij speciaal naar Oss hiervoor

Jacques van Ekeren
2 augustus 2021

Heerlijk eten dat snel en keurig verpakt wordt bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomassen
1 augustus 2021

Weer heerlijk gegeten de beste sushi in oss

Marlou
31 juli 2021
Linda
26 juli 2021

Gewoon goed, lekker eten, snelle bezorging! top

Siggy
26 juli 2021

Altijd super vers en lekker! Bezorger was dit keer ruim op tijd, erg fijn. Bedankt Tanuki.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Balveren
24 juli 2021

Heerlijk! Snelle bezorging!

..
24 juli 2021

Best sushi

ka
21 juli 2021

Erg goed gegeten: een van de betere Asiatische thuisbreng/afhaalrestaurants. Alleen het prijsbeleid snap ik niet (sommige dingen heel goedkoop andere vrij duur). Porties snap ik ook niet: sommige mini, andere zeer groot. Prijs versus portie is echt zeer wisselend. Duur vlees kan veel en goedkoop zijn, goedkope bijgerechten kunnen duur en mini zijn...maar al met al, super gegeten!

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Ka, bedankt voor uw feedback. Afhankelijk van het product en/of ingrediënten kunnen prijzen verschillen. Een groot gerecht hoeft niet perse duur(der) te zijn dan een klein gerecht. Als een klein gerecht dure ingrediënten hebben, dan zal dat ook in de prijs verwerkt worden. Producten kennen ook verschillende kwaliteiten en daar zullen de prijzen ook op gebaseerd zijn. Vlees hoeft tegenwoordig niet duur te zijn, juist de speciale dingen die 'geïmporteerd' (wat vele mensen niet weten) moeten worden zijn zeer prijzig. I.v.m. wat er nu gaande is op deze wereld, fluctueren (inkoop)prijzen enorm, waardoor nu vele import producten en/of ingrediënten zeer hoge prijzen kennen. Helaas moeten wij dit dus ook in onze prijzen verwerken.

van Hoorn
18 juli 2021

Netjes op tijd bezorgd. Helaas prijs kwaliteit geen 5 sterren. Ik heb weleens smaakvoller sushi op. De soja was ook erg zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Yvonne, bedankt voor uw feedback. Hosomaki en Nigiri zijn echter standaard sushi zonder enige toppingen en/of sausjes. Het zal ook nergens anders smaakvoller zijn 🤔 U kunt de volgende keer misschien de uramaki rolls proberen. Deze zijn in verschillende soorten en smaken. Soja saus is in het algemeen zout. Wij hebben ook de groene zakjes soja saus (less salt). U kunt de volgende keer naar deze vragen ipv de rode zakjes😉

Willems
18 juli 2021

Heerlijke sushi’s en warm gerecht lekker warm! Echt lekker!

Frans Loeffen
17 juli 2021

Lekkerste sushi van de omgeving 😍

Anouk
16 juli 2021

Snelle bezorging, heerlijk als altijd!

Lidy
11 juli 2021

Heerlijk eten, perfect warm bij bezorging, voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
10 juli 2021

Als vanouds gewoon goed snel en lekker

MJT
9 juli 2021

Heerlijk eten en top service!

E. Timmermans
5 juli 2021
JP
5 juli 2021

Lekker en op tijd. Prima zoals altijd.

Theo de Jong
4 juli 2021

Ons bezoek vonden het de lekkerste aziatische gerechten die zij ooit gegeten hebben:), wij wisten dat al lang :))

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
3 juli 2021

Prima restaurant voor heerlijke sushi gerechtjes.

Ioanna
29 juni 2021
Caroline
28 juni 2021

Tanuki is niet meer wat het geweest is. Bestelling was snel geleverd maar liet verder te wensen over. Het stoofvlees gerecht rook vreemd en had harde stukjes in het vlees. De cripsy kip op de poke bowl was droog en proefde ook niet vers. De tonijnsushi hebben we maar laten staan, dat durfde we niet meer aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Caroline, bedankt voor de feedback. Erg vervelend dat het niet naar Uw wens was geweest. Alles is daadwerkelijk vers. Tonijn is kraakvers. Levering was van zaterdag. Maar Niet geprobeerd dan kunt ook helaas geen mening over geven. Crispy chicken Kan misschien te hard gebakken zijn, maar is vers gebakken! Verder zijn er eigenlijk geen klachten en/of meningen binnengekregen over dezelfde producten. Maar wij zullen het iig wel gaan kortsluiten met de keuken-afdeling.

Brakkee
23 juni 2021

Helemaal topppp 1 rol vergeten binnen 10 min alsnog geleverd Smaak toppp en genoeg soya🤙🤙

Gerrie
21 juni 2021

Heerlijke verse sushi, netjes verzorgd en prima op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
21 juni 2021

De zalmbowl was beduidend minder dan voorheen, heel weinig zalm De avocado was hard en niet rijp. Betalen voor bezorgen is ook nieuw!? Waarschijnlijk volgende keer ergens anders bestellen, jammer niet gewend van Tanuki!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor uw feedback. Avocado’s zijn tegenwoordig erg lastig. Ze worden als ‘eetrijp’ geleverd, echter zijn ze dat soms niet. Helaas kunnen wij hier niks aan doen 🤷🏻‍♂️ Echter had u zelf de pokebowl ‘klein’ besteld. U kunt de volgende keer ook de ‘medium’ proberen. Tevens is het aantal ingrediënten meer geworden dan voorheen, waardoor de hoeveelheid per ingrediënten ietsjes minder wordt. Bakje vol = vol. Bezorgkosten was al sinds🤔...2015. Totaal bedrag boven de €30 is bezorgen nog steeds gratis 👍

Mirelle Heesakkers
20 juni 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten we hadden afgehaald. Top geregeld

Stewart
20 juni 2021
Theo Abbenes
19 juni 2021

Was weer super lekker. We komen snel een keertje bij jullie in het restaurant eten. Groetjes jullie achterburen Theo en Ester

Rosa vd Vorstenbosch
18 juni 2021

Heerlijke verse sushi’s gegeten. Bestelling werd exact op het tijdstip wat aangegeven stond afgeleverd

Mark Blok
17 juni 2021
Noma
15 juni 2021

Echt wel de allerbeste sushi van Oss Ook de rijstgerechten mmmmmmmmmmmmmmmmegaaaa LEKKER

Noma
15 juni 2021

Superlekkerrrrrr

Hennie
15 juni 2021

Tanuki is iets duurder dan alle andere Sushi restaurants maar maakt dat meer dan goed! Meer vis, smaakt beter. Ziet er beter verzorgd uit.

Maarjan
13 juni 2021
Ans van Zanten
12 juni 2021

Sausjes zaten er niet bij die extra besteld waren

Yvonne
11 juni 2021

Nette bezorging precies volgens afspraak Lekkere sushi

Bettina
11 juni 2021

Prima, niet lang moeten wachten

Elly van Lier
10 juni 2021

Keurige levering en op tijd. Maar bovenal heerlijk vers en super lekker!!!!

joost
9 juni 2021

De sushi was minder lekker dan de keren ervoor.was.redelijk te eten alleen wat droger

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Joost, bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat het niet helemaal naar uw wens was geweest. Wij vonden de rijst van vandaag juist iets te nat/vochtig.. Wij hopen dat het de volgende keer weer helemaal toppie is voor u!

Karin
9 juni 2021
BT
9 juni 2021

Op afgesproken tijdstip bezorgd en heerlijk gegeten! Zag er fantastisch uit! Aanrader!

d. arts
6 juni 2021
Van Dooren
6 juni 2021

Eten was weer heerlijk. Helaas geen gebakken rijst zoals besteld en op de bon stond maar nudels waar ik geen fan van ben. Beetje jammer 🥲

Richard
5 juni 2021

Op de minuut was de bezorger er. Keurige vriendelijke jongen. Alles zat netjes ingepakt. De warme hapjes waren goed warm en krokant. De sausjes en de soep zaten lekvrij in bekers en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader !

Habraken
3 juni 2021

Netjes verzorgd. Eerder geleverd als aangegeven tijdstip. Kunnen het product zo uit een tas halen dat de bezorger voor jouw voordeur zet. Veilig, Kwaliteit en Snel.

Joyce van Esch
2 juni 2021

Er zat helaas twee haren in mijn pokebowl, heel erg jammer, hebben deze maar weg gegooid. De andere pokebowl en de rest van het eten was heerlijk!

T. Spies
1 juni 2021

Komen en afhalen er vaak. Altijd heerlijk en prima verzorgd.

G. Blok
30 mei 2021

Heerlijk eten, lekker vers, maar 5 minuten later bezorgd dan opgegeven tijd.

Theo de Jong
29 mei 2021

Klasse op tijd bezorgd en de gerechten waren goed heet(van temperatuur:-) ) Ons bezoek beoordeelde alles als “beste gegeten thuisbezorgd ooit”. Het is gewoon altijd heerlijk.

Boot
28 mei 2021

top

Ilse
27 mei 2021

Zeer snelle levering. Bokébowl was heerlijk

Habraken
26 mei 2021

Goed verpakt. Warm wat warm moet zijn en koud/lauw - goed 👍🏼 Apart verpakt. Producten zien er goed uit en smaken voortreffelijk.

Habraken
26 mei 2021

Goed verpakt. Warm wat warm moet zijn en koud/lauw - goed 👍🏼 Apart verpakt. Producten zien er goed uit en smaken voortreffelijk.

Gerrie
24 mei 2021

Heerlijk, lekker vers, gewoon 🔝

Marja
24 mei 2021

Heerlijke gerechten! Keurig op tijd geleverd en lekker warm. Een aanrader! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlo Janssen
23 mei 2021

Prima gegeten. Mooi omte vermelden dat mijn kritiek van een vorige bestelling prima is opgepakt door een nieuwe rol te leveren. Fijn dat er goed wordt gelet en klantvriendelijk wordt gehandeld.Top!

Ieva
22 mei 2021

Altijd lekker verse sushi!

Johan
20 mei 2021

Alweer de beste sushi, zo heerlijk dat we terug blijven komen. Het is echt veel beter dan alle andere sushi die we weten te vinden.

An
16 mei 2021

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten en bezorging netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NK
16 mei 2021

Het was weer heerlijk en super snel bezorgd terwijl het een bestelling op zondagavond was. Toppie👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo de Jong
14 mei 2021

Gewoon weer TOP

Cindy
14 mei 2021

Bezorging was snel en zelfs iets eerder dan aangegeven. De zeewier om de maki sushi was taai. Dit zorgde ervoor dat de sushi niet prettig voelde in de mond met eten. De rest was prima.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste Cindy, bedankt voor de feedback. Zeewier bij de hosomaki's is zoals het is. De zeewier neemt het vocht op van de sushi rijst zodra het al in aanraking komt, waardoor de zeewier niet meer crispy is. Wij raden het aan om het dan in kleinere stukjes te snijden of probeer eens de uramaki rollen. Van deze rollen zal je de zeewier het minst proeven ;)

Jade
13 mei 2021

Heerlijk gegeten alweer

A Mijnes
12 mei 2021

Snel en simpel geleverd, kwaliteit eten is goed. Alleen het bestellen via de app is een beetje moeizaam.

A-J. de Wit
12 mei 2021

Keurig op tijd, helaas waren er 2 poke bowls niet meegeleverd. Maar werden vlot na geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Victoria
12 mei 2021

Sushi waren super lekker ! Bedankt!

Jan van lierop
12 mei 2021

Super Lekker. Beste sushi van nederland.

Harm
10 mei 2021

Snelle bezorging. Prima poke bowls, maar er zijn betere te krijgen met meer toppings.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Asian & Sushi Express - Tanuki

Beste, bedankt voor de feedback. Deze Poké bowls zijn dan ook geen maaltijd-bowls zoals aangegeven. Voor uitgebreide ‘maaltijd’-bowls kunt u terecht op www.pokebowl-oss.nl 😉

Jan Jongbloed
9 mei 2021

Was weer uitstekend! Geweldig gegeten. Vorige keer ging online bestellen lastig, maar nu was de site perfect. Heel goed adres in het Maasland!

Ilse
9 mei 2021

Snel geleverd en poke bowl was heerlijk

Jennefer
9 mei 2021

Het was weer heerlijk en super op tijd. Altijd een feestje om bij jullie te bestellen. Bedankt!

Natasja
7 mei 2021

We waren allevierlniet zo enthousiast. De sushirijst was vrij smakeloos. De sushi rook te vissig. Verder vonden we de prijs van de edameboontjes erg hoog gezien de kwaliteit. Zijn beter gewend. Zout los erbij erg onhandig. Mini portie komkommer. Bij de grote schaal sushi was het onduidelijk waar de saus bijhoorde. Tig zakjes sojasaus. Doe daar dan een fliesje bij bij zo'n grote bestelling. Het zag er mooi en lekker uit, maar viel enorm tegen.